goede dag mensen
ik heb een paar vragen kan iemand voor mij eens op een rijtje kunnen zetten waar ik op moet letten bij turquoisines of het mannen of poppen zijn
Heb namelijk zonder na te denken al mijn grote parkieten eruit gedaan en ben met turquoisines begonnen in totaal heb ik er zo"n 21 gekocht van het weekend envan allerlei kleurslagen
wildkleur roodbuik
gele roodbuik
roodopaline met rode buik
geel roodbuik metrode rug (dilutedenk ik dat ze noemen)
helemaal geel (lutino)
nu is mijn vraag hoe ik kan zien aan de vogels wat mannen of poppen zijn
ik weet dat bij wildkleur en wildkleur roodbuik een rode band in de vleugels zit maar is dat bij de opalie uitvoering ook zoen bij de gele roodbuik hoop dat er hier mensen zijn die mij wat dingen kunnen leren over het geslacht van deze vogels
of mij naar internet sites kunnen verwijzen alvast bedankt
ik heb een paar vragen kan iemand voor mij eens op een rijtje kunnen zetten waar ik op moet letten bij turquoisines of het mannen of poppen zijn
Heb namelijk zonder na te denken al mijn grote parkieten eruit gedaan en ben met turquoisines begonnen in totaal heb ik er zo"n 21 gekocht van het weekend envan allerlei kleurslagen
wildkleur roodbuik
gele roodbuik
roodopaline met rode buik
geel roodbuik metrode rug (dilutedenk ik dat ze noemen)
helemaal geel (lutino)
nu is mijn vraag hoe ik kan zien aan de vogels wat mannen of poppen zijn
ik weet dat bij wildkleur en wildkleur roodbuik een rode band in de vleugels zit maar is dat bij de opalie uitvoering ook zoen bij de gele roodbuik hoop dat er hier mensen zijn die mij wat dingen kunnen leren over het geslacht van deze vogels
of mij naar internet sites kunnen verwijzen alvast bedankt

Opmerking