Mededeling

Collapse
No announcement yet.

turquoisine parkieten mutaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• turquoisine parkieten mutaties

goede dag mensen
    ik heb een paar vragen kan iemand voor mij eens op een rijtje kunnen zetten waar ik op moet letten bij turquoisines of het mannen of poppen zijn
    Heb namelijk zonder na te denken al mijn grote parkieten eruit gedaan en ben met turquoisines begonnen in totaal heb ik er zo"n 21 gekocht van het weekend envan allerlei kleurslagen

wildkleur roodbuik
    gele roodbuik
    roodopaline met rode buik
    geel roodbuik metrode rug (dilutedenk ik dat ze noemen)
    helemaal geel (lutino)
    nu is mijn vraag hoe ik kan zien aan de vogels wat mannen of poppen zijn
    ik weet dat bij wildkleur en wildkleur roodbuik een rode band in de vleugels zit maar is dat bij de opalie uitvoering ook zoen bij de gele roodbuik hoop dat er hier mensen zijn die mij wat dingen kunnen leren over het geslacht van deze vogels
    of mij naar internet sites kunnen verwijzen alvast bedankt

die helemaal geel is waarschijnlijk een splendid
    mannen hebben een rode vleugelbalk,bij opaline heeft de pop meestal ook een paar gele veertjes waar de vleugelbalk hoort te zitten mannen hebben over het algemeen een blauwere kop

Opmerking

Dit is een leuke interessante site : http://www.neophemastudiegroep.nl/

Opmerking

nou zijn het allemaal jonen van dit jaar die ik heb zitten en en moeten allemaal nog op kleur komen want de koppen zijn allemaal even blauw
        Hoe lang duurt het voor ze op kleur zijn
        En waneer moet ik beginnen met koppelen

nu heb ik nog een vraag bij mijn wildkleur roodbuiken zijn de mannen helemaal rood en de poppen alleen het onderste stuk
        is dat bij de gele ook alteid het geval

Opmerking

Working...
        X