Mededeling

Collapse
No announcement yet.

valkparkieten koppelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• valkparkieten koppelen

Hallo

Hoe kan ik op de beste valkparkieten koppel

Ik hoor van jullie

Wil je gaan kweken?

Wil je een bepaalde kleur krijgen? Een ander bepaald eigenschap?
    Of wil je gewoon een valkparkiet bij een andere valkparkiet zetten?

Opmerking

Ik wil gewoon koppelen en kweken

Opmerking

als je ze gewoon wil koppelen , dan moet je dat doen , gewoon bij elkaar zetten en hun gang laten gaan, succes

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Barend
          als je ze gewoon wil koppelen , dan moet je dat doen , gewoon bij elkaar zetten en hun gang laten gaan, succes
          Moet ik ze dan gewoon in een vogelren zetten en ook een blok erin of even wachten met blok

Opmerking

Gaat het om 1 koppel?
            En in welke leeftijd?

Opmerking

Als je de ruimte hebt kun je ook meerdere mannen en poppen bij elkaar zetten. Dan vormen zich vanzelf koppeltjes

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Robert
                Moet ik ze dan gewoon in een vogelren zetten en ook een blok erin of even wachten met blok
                Hoi , vertel eens hoe dat jij het wilde doen , daar ben ik weer nieuwsgierig naar?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Barend
                  Hoi , vertel eens hoe dat jij het wilde doen , daar ben ik weer nieuwsgierig naar?
                  Ik heb die man al 1 jaar en heb hem in de grote voliere zitten met drie vrijgezelle poppen en 2 koppels
                  Maar die 3 poppen zitten in blok op eieren dus komen blok niet uit en die man zit maar wat rond te kijken
                  Dus ik wilde nu die man en 1 pop eens apart zetten met geen blok en als ik zie das ze met elkaar zitten te vrijen een blok erin hangen

Opmerking

er zitten nu dus vijf poppen en drie mannen, klopt dat?
                    en daar wil je nu een man en een pop uitvangen en apart zetten, ik zou ze lekker laten zitten en niet gaan verstoren ze kunnen nu blijkbaar goed met elkaar overweg.
                    zorg voor genoeg broedblokken en laat ze hun gang gaan.

succes

Opmerking

Blijkbaar klikt het niet met een vrijgezelle pop als je al blokken in hebt hangen?
                      Als je van deze man wel kleintjes wil zou je een pop van buitenaf aan kunnen trekken en ze dan onmiddellijk apart zetten.

Groetjes: Caroline.

Opmerking

Working...
                      X