Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roodvleugels met kwartels?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Roodvleugels met kwartels?

Ik heb een vraag waar ik op internet zo snel geen antwoord op kan vinden.

Kun je in een volieren met alleen een koppel roodvleugels een koppeltje kwartels houden?

Iemand ervaring daarmee?

Jawel hoor dat is wel mogelijk heb ik al vaker gezien bij mensen met roodvleugelparkieten.

mvg. peter

Opmerking

Ik heb de roodvleugels apart in een voliere zitten wegens hun agressieve gedrag naar valkparkieten. Voornamelijk tijdens broedseizoen, maar we laten ze nu gewoon altijd apart. Maar zouden ze dan niet agressief worden naar kwartels? Zou de grootte van de kwartels nog uitmaken?

Opmerking

hallo

Ik denk het niet maar dat verschilt per vogel natuurlijk.

Maar ik zou het zelf wel aandurven, en ik heb ze ook bij me barraband parkieten in en die doen er ook niks mee , ze vliegen juist weg door de kwartels. Maar goed roodvleugels zijn groter en aggresiever zo te horen van je, maar gewoon chinese dwergkwartels doen of Japanse kwartels. Want de anderen die vliegen op en slapen hoog op een stok meestal.

Ik zou het wel proberen zijn leuke diertjes en ideale bodem stofzuigers.

mvg. peter

Opmerking

Hoi,

Dan ga ik denk ik voor een koppeltje jonge japanse kwartels. Als het niet gaat kan ik ze altijd nog ergens anders kwijt.

Dank je!

Opmerking

goedemorgen

precies gewoon proberen.

nee heb je ja kun je krijgen.

Ik ben benieuwd hoe het gaat als de kwartels erin zitten.

mvg. peter

Opmerking

Working...
            X