Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leeftijd turquoisine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• leeftijd turquoisine

kan iemand ongeveer zeggen hou oud deze vogel is? Ik betwijfel het ofdat deze al een jaar oud is, en het eerder om nog een jong gaat van max 6 maanden. Iemand een idee want heb met turqouisines nog geen ervaring mee?

hartelijk dank!
    Bijgevoegde Bestanden

ik zie een vrij donkere snavel , maar kan het niet goed zien van de zijkant, maar volgens mij is dit geen jonge vogel zo ik het zien kan. fototje van de voorkant als dat mogelijk is en zit er geen ring om de poot???
    deze vogel ziet er niet fris uit?

Opmerking

Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Opmerking

denk dat het oranje is, dus van 2010. En is idd zeker een man

Opmerking

bedankt voor jullie reacties!

het gaat idd om een oranje ring - en ik begon ook sterk te twijfelen of het wel een pop zou geweest zijn - dus vandaag naar mijn vertrouwde vogelhandelaar geweest en ook hij ging ervan uit dat het een man was en dus geen pop - gelukkig had hij net een mooie goedogende volle pop binnengekregen die ik dan heb gekocht - na een kordate woordenwisseling via de telefoon met de "vogelhandelaar" van gisteren heb ik het arme vogeltje in kwestie terug kunnen binnendoen en heb ik mijn geld teruggekregen - hij bleef maar beweren dat het om een pop ging

ter info, de "vogelhandelaar" in kwestie: ......................................... - daar zien ze mij nooit meer terug !

Opmerking

waarom breng je hem dan terug?

Opmerking

Working...
              X