Mededeling

Collapse
No announcement yet.

valkparkiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Wat weet je van de man?

Bij geen splits krijg je hier alleen wildkleur uit.

Groetjes: Caroline.

Opmerking

ik weet helaas niks van de man.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Timogaai
        ik weet helaas niks van de man.
        Dan weet niemand iets over wat eruit komt. Kan alles wildkleur zijn maar de man kan ook van alles dragen. Ik kwam zelden zuivere wildkleuren tegen overigens. Kreeg altijd wel opaline of iets anders uit mijn aangekochte onbekende wildkleuren. Meestal wordt er tegenwoordig in kleuren gekweekt en zijn de wildkleuren bijproducten. Die man van je kan dus werkelijk vanalles geven als je geluk hebt. Of niks, als je pech hebt

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Dan weet niemand iets over wat eruit komt. Kan alles wildkleur zijn maar de man kan ook van alles dragen. Ik kwam zelden zuivere wildkleuren tegen overigens. Kreeg altijd wel opaline of iets anders uit mijn aangekochte onbekende wildkleuren. Meestal wordt er tegenwoordig in kleuren gekweekt en zijn de wildkleuren bijproducten. Die man van je kan dus werkelijk vanalles geven als je geluk hebt. Of niks, als je pech hebt
          ik wacht het af, is een prachtige donkere (bijna zwart) man.

Opmerking

Heb er nu een albino op,krijg er vanalles uit,iedere x ook lutino bleekmasker😁 zijn heel mooi,heb er nu 3 😃 wat kan ik daar voor vragen?

Opmerking

Working...
            X