Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer de nestblokken ophangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wanneer de nestblokken ophangen

Hallo

Ik wou even weten wanneer jullie allemaal meestal de nestblokken gaan ophangen in de buiten voliere. Want ik merk aan mijn eigen vogels dat ze al aardig broeds gedrag beginnen te krijgen.

Dus graag jullie ervaringen en meningen wanneer jullie denken de blokken te gaan ophangen in de buiten voliere.

Ik heb de volgende vogels: Barraband parkieten , Bergparkieten , Swiftparkieten, Valkparkieten , Catharinaparkieten.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.

Mvg. Peter

Ik hang mijn blokken altijd half maart op. Mijn vogels hebben ook al broedse neigingen en soms al een ei. Het is nu volgens mij nog veel te vroeg om de blokken op te hangen. We zitten nu midden in de winter(al is het weer nu aardig goed) en er kan nog wel een behoorlijke vorstperiode aankomen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door spenkie
      Ik hang mijn blokken altijd half maart op. Mijn vogels hebben ook al broedse neigingen en soms al een ei. Het is nu volgens mij nog veel te vroeg om de blokken op te hangen. We zitten nu midden in de winter(al is het weer nu aardig goed) en er kan nog wel een behoorlijke vorstperiode aankomen
      Ik hang ze ook nog niet op ofzo, maar ben benieuwd wat de andere op de forum doen en hun ervaringen zijn.

mvg. PEter

Opmerking

groet Ries

www.vogelmarkt.nl

Opmerking

Wij hangen ze er in zodra het warm genoeg is. Als het niet minder is dan 10 graden buiten s'nachts dan kan het wel. Let op, dit moet wel voor een hele lange periode voorspeld worden.
          Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door !teun!
            Wij hangen ze er in zodra het warm genoeg is. Als het niet minder is dan 10 graden buiten s'nachts dan kan het wel. Let op, dit moet wel voor een hele lange periode voorspeld worden.
            Ik zelf heb ervaring met de blokken halverwege of eind februari erin te hangen dat doe ik al jaren het bevalt zeer goed , mijn parkieten wachten vaak wel tot het weer beter wordt voordat ze zelf beginnen.

alleen ik ben benieuwd andere ervaringen van andere liefhebbers.

mvg. peter

Opmerking

Working...
            X