Ik heb er eentje gekocht.
Tuigje
Zag er goed uit, dus ik heb het gekocht voor mijn valkparkiet.
Maar nu ik het tuigje heb... Het ziet er heel apart uit en ik heb geen idee hoe ik het bij mijn vogel aan moet doen.
Natuurlijk mag hij niet nu naar buiten. Veels te koud. Maar ik laat hem wel wennen. Hij trekt en kauwt erop en vind het goed als het om zijn nek hangt. Maar omdat het los zit, gooit hij het wel weer eraf.
Maar dat is alleen wennen. Ik heb het hem nog niet echt aan kunnen doen en ik heb geen idee hoe dat moet. De handleiding die erbij zit helpt ook niet.
Ehm... Ik zie helemaal geen acht figuur in het tuigje. Met uitleg van andere sites lukt het me ook niet, omdat ik nog steeds geen acht figuur in het tuigje zie....
Tuigje met riem.
Tuigje open zonder riem.
Tuigje dicht zonder riem.
Vogel kauwt op tuigje.
Geen achtvorm...
Tuigje
Zag er goed uit, dus ik heb het gekocht voor mijn valkparkiet.
Maar nu ik het tuigje heb... Het ziet er heel apart uit en ik heb geen idee hoe ik het bij mijn vogel aan moet doen.
Natuurlijk mag hij niet nu naar buiten. Veels te koud. Maar ik laat hem wel wennen. Hij trekt en kauwt erop en vind het goed als het om zijn nek hangt. Maar omdat het los zit, gooit hij het wel weer eraf.
Maar dat is alleen wennen. Ik heb het hem nog niet echt aan kunnen doen en ik heb geen idee hoe dat moet. De handleiding die erbij zit helpt ook niet.
Oorspronkelijk geplaatst door handleiding
Tuigje met riem.
Tuigje open zonder riem.
Tuigje dicht zonder riem.
Vogel kauwt op tuigje.
Geen achtvorm...
.
Opmerking