Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 koppels barraband parkieten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• 2 koppels barraband parkieten

Hallo allemaal

Ik was even benieuwd of het ook mogelijk is om 2 koppels barraband parkieten bij elkaar in de voliere te gaan doen?

De voliere is 6 meter langste stuks en 4 meter breed en nog een binnenvoliere.

Graag hoor ik van jullie als dat wil 2 koppels barraband parkieten bij elkaar in de voliere..

mvg. Peter

ik durf het niet helemaal zeker te zeggen aangezien ik hier geen ervaring mee heb maar als dit de enige vogels zijn die je er in doet zou ik het het proberen aard vinden,
    barrabanden broeden in kolonies en heb mij laten vertellen dat de kweekresultaten beter zijn als ze soortgenoten om zich heen hebben.
    en aangezien jouw voliere groot zat is zou ik het proberen.
    hang dan wel genoeg broedblokken op, ( 4 a 5) en allemaal zo ver mogelijk van mekaar vandaan en op gelijke hoogte.
    manager bij een speech :
    vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
    maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door larslambooij
      ik durf het niet helemaal zeker te zeggen aangezien ik hier geen ervaring mee heb maar als dit de enige vogels zijn die je er in doet zou ik het het proberen aard vinden,
      barrabanden broeden in kolonies en heb mij laten vertellen dat de kweekresultaten beter zijn als ze soortgenoten om zich heen hebben.
      en aangezien jouw voliere groot zat is zou ik het proberen.
      hang dan wel genoeg broedblokken op, ( 4 a 5) en allemaal zo ver mogelijk van mekaar vandaan en op gelijke hoogte.

Hallo

sorry dat ik nog niet eerder had geantwoord op je antwoord was ik vergeten door de drukke dagen.

Bedankt voor je antwoord . en nee er zitten ook andere parkieten bij in dus ik ga het zowieso niet doen ik ga niet dat risico lopen daarmee.

mvg. peter

Opmerking

Working...
      X