Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grote uitbreiding gehad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• grote uitbreiding gehad

Hallo allemaal

foto's bijgevoegd

Ik heb afgelopen weekend me voliere veel groter gemaakt.

Mijn oude voliere was 4m. langx2,50m breedx2m hoog en nog een aparte binnen verblijf.

Er is afgelopen weekend een heel groot stuk bij gemaakt er is een soort hoek bij aangebouwd de lange zijde is nu 6,50 meter en van de linker hoek naar de voorkant zeg maar is nu een lengte van 6 m.

momenteel zit er een koppel bergparkieten in en koppel barreband parkieten, koppel bourks .

Graag wou ik weten welke soort parkiet ik er nog bij in kan doen want ik wil er zowieso nog 1 koppel bij in hebben, alleen ik heb totaal geen idee welke geen neophema's of grasparkieten, valken ook niet.

sorry voor de weerkaatsing van het gaas lukt op dit moment niet om een duidelijker te maken.

mvg. Peter

misschien swiftparkieten

Opmerking

Zwart gaas

Hoi Peter.

Er al aan gedacht het gaas met een roller zwart te verven? geen problemen met weerkaatsen als je foto's maakt en het belangrijkste.... je kunt de vogels zelf veel beter zien en waarderen.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

hallo

Ja daar hebben we al aan gedacht maar dat wouden we na de winter gaan doen , alleen we waren ook nog aan het kijken wat voor verf daar het beste voor zou zijn, want heb er parkieten in he en niet als ze er aan knagen dat ze ziek gaan worden of erger nog dood gaan.

Graag hoor ik tips over welke verf soort en merk.

in ieder geval bedankt voor de tip.

mvg. Peter

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
        Hoi Peter.

Er al aan gedacht het gaas met een roller zwart te verven? geen problemen met weerkaatsen als je foto's maakt en het belangrijkste.... je kunt de vogels zelf veel beter zien en waarderen.

Opmerking

misschien een koppel princess of whales parkieten?
          dan heb je de polytelis-collectie compleet.
          manager bij een speech :
          vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
          maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door peter1983
            hallo

Ja daar hebben we al aan gedacht maar dat wouden we na de winter gaan doen , alleen we waren ook nog aan het kijken wat voor verf daar het beste voor zou zijn, want heb er parkieten in he en niet als ze er aan knagen dat ze ziek gaan worden of erger nog dood gaan.

Graag hoor ik tips over welke verf soort en merk.

in ieder geval bedankt voor de tip.

mvg. Peter
            Ik denk dat je die speciale verf moet hebben, waar ze ook de T.T. kooien mee verven, K2 heet dat dacht ik, misschien even op googlen?
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

Opmerking

ja ik zelf heb ook al aan princessen gedacht maar die zijn vrij rustig kwa gedrag toch? Ze slapen veel heb ik begrepen en gelezen maar daar ben ik nog niet over uit. Als dat wel of niet zo is.

En wat betreft het verf zal ik nog wel even goed gaan googlen en informeren en kijken.

mvg. Peter

Opmerking

Zoeken

Dit mooie website heeft ook een zoekmachine hoor. Over de verf is al mee gediscuseerd dus het andwoord ligt binnenshuis.

Opmerking

Ok is goed ik zal hier wel eens even gaan zoeken over de verf.

in ieder geval bedankt

mvg. Peter

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                  Dit mooie website heeft ook een zoekmachine hoor. Over de verf is al mee gediscuseerd dus het andwoord ligt binnenshuis.

Opmerking

Working...
                  X