Mededeling

Collapse
No announcement yet.

forpus vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• forpus vraag

ik heb een koppel forpus zitten met 3 jongen nu zijn er 2 al uitgevlogen deze zijn nu 4 dagen uit het blok maar nu jaagt de man de jongen op met name de jonge man
    is het nu verstandig om de man apart te zetten totdat de jongen zich zelf kunnen redden en later als de jongen er bij weg zijn de man er weer bij

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
    ik heb een koppel forpus zitten met 3 jongen nu zijn er 2 al uitgevlogen deze zijn nu 4 dagen uit het blok maar nu jaagt de man de jongen op met name de jonge man
    is het nu verstandig om de man apart te zetten totdat de jongen zich zelf kunnen redden en later als de jongen er bij weg zijn de man er weer bij
    ik zet dan de jongen op de grond, nest kast weg halen, is meestal het probleem opgelost

De man later bij de jongen weer bijplaatsen is zeker geen optie, de man begint dan gelijk opnieuw met jagen
    vriendelijke groet
    Henk

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
      ik zet dan de jongen op de grond, nest kast weg halen, is meestal het probleem opgelost

De man later bij de jongen weer bijplaatsen is zeker geen optie, de man begint dan gelijk opnieuw met jagen
      2 jongen zijn uit het blok zit nog 1 in dat kan nog wel een paar dagen duren voor dat die zo ver is ik dacht de man er uit en pas weer bij de pop als de jongen bij de pop weg kunnen in een andere hok dus

Opmerking

ik heb 2 koppels bij de forpussen die datdoen
        ik zet de jongen in een baby kooitje
        en het probleem is bij mij opgelost

mvg hans

Opmerking

Working...
        X