Mededeling

Collapse
No announcement yet.

forpus kwekers gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• forpus kwekers gezocht

zijn hier nog mensen die forpus hebben ik heb al geprobeerd mij aan te melden bij de Nederlandse Forpussen Club, NFC.
    zowel om te registreren en ook als lid worden maar op een of andere manier werkt deze site niet of ik doe iets verkeerd

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
    zijn hier nog mensen die forpus hebben ik heb al geprobeerd mij aan te melden bij de Nederlandse Forpussen Club, NFC.
    zowel om te registreren en ook als lid worden maar op een of andere manier werkt deze site niet of ik doe iets verkeerd
    De site van de NFC werkt normaal.
    In de linker kolom knopje lid worden werkt ook prima
    vriendelijke groet
    Henk

Opmerking

linker knop om lid te worden werkt heb mij inmiddels aangemeld om lid te worden maar knop van aanmelden niet ik krijg dan een wit beeld

[ Aanmelden ]
      [ Wachtwoord vergeten? ]

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
        linker knop om lid te worden werkt heb mij inmiddels aangemeld om lid te worden maar knop van aanmelden niet ik krijg dan een wit beeld

[ Aanmelden ]
        [ Wachtwoord vergeten? ]
        Vriend,
        stuur mij je gegevens in een pb en ik maak je per omgaande lid!

groetend,
        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
          Vriend,
          stuur mij je gegevens in een pb en ik maak je per omgaande lid!

groetend,
          Hans
          Lid is andre volgens mij wel geworden al, maar om te registreren voor het forum lukt niet, als je op aanmelden klikt krijg je een witte pagina
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

klopt heb me al aangemeld als lid
            maar om te registreren voor het forum lukt niet als je op aanmelden klikt krijg ik een witte pagina

Opmerking

hebben jullie voor mij de site? wil me graag verdiepen in dit vogeltje

Opmerking

Kijk hier maar even; een mooie nieuwe site.... http://www.forpussenclub.nl/

gr
                Hans
                Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Dank je! prachtige foto's zeg!

wat een mooie mutatie's zijn er van de Forpus!

Heb sinds afgelopen week een stelling voor 14 kooien en 2 vluchten en heb deze week mijn eerste koppel gehaald bij mij in de buurt bij een ervaren kweker!
                  Am wit x am geel 2010 & 2011 voor 60 euro van zeer mooi formaat en ze zaten daar nog met 6 jongen!

ben er zeer blij mee en ben zeker van plan om er meer te gaan halen, alleen moet ik me nog op de kleuren gaan richten wat ik nou wil! Amerikaans spreekt me iig zeker aan!

Deze man had bijna alles zitten op de lutino's en de albino's na, maar bijvoorbeeld wel kobalt versie's en mauvre en ook de dd Groen is zeer mooi!

Geweldig soort!

Opmerking

Working...
                  X