de betreffende site is dan ook uitermate gelikt en zeer commercieel opgezet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat kost een Pyrrhura?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefkeeDus je betaalt 27 euro voor een boek dat je zelf moet afdrukken?
Afzetterij vind ik dit
Ik twijfel daarom nog steeds of ik dit wil doen.
Vertrouw niet gauw mensen meer.
Misschien een tip voor Lady om er zelf iets mee te gaan doen.
Voor een kleine bijdrage de site's doormailen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk AdelerhofEven offtopic, maar het gaat over boeken.
@Pyrrhura-Lover> Ik weet niet hoeveel talen je spreekt, maar hier zijn verschillende titels in diverse talen.
http://www.worldcat.org/search?q=pyr...&qt=first_page
Ik had hierover ook al een opmerking tevens oproepje gedaan in het "overige berichten" rubriek.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door pyrrhura-loverDat is wel jammer he, dat alles door ebooks wordt vervangen en zo dus bijna geen boek meer te koop is.
Ik twijfel daarom nog steeds of ik dit wil doen.
Vertrouw niet gauw mensen meer.
Misschien een tip voor Lady om er zelf iets mee te gaan doen.
Voor een kleine bijdrage de site's doormailen
daar begin ik dus niet aan , moet eerlijk zeggen dat dit mijn eigen keuze om het af tedrukken had het ook op de computer kunnen laten zitten .
en iedere hobby kost geld ,ga zelf niet naar cafe en rook ook niet .
heb zelf heel veel informatie uit het boek gehaald en kijk er regelmatig in en mijn jongste dochter heeft er zelfs informatie uit gehaald voor haar spreekbeurt.
koop maar een boek in de winkel kost ook veel geld .alles kost veel geld .
je zult toch met de tijd moeten mee gaan wat betreft de E- books.
jammer hoor altijd dat gekommetaar.
wil je de mensen helpen,krijg je dit , jammer hoor .
en er zit toch verschil in of je wilt kweken of een tamme vogel in de huiskamer hebt, je hebt toch een andere relatie met je vogel.
even goeie vrienden hoor, maar moest dit toch even kwijt.
groetjes monica
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefkeeDus je betaalt 27 euro voor een boek dat je zelf moet afdrukken?
Afzetterij vind ik dit
En een boek wat maar in kleine oplage gedrukt wordt zouw wel eens vele malen duurder uitkomen!
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door ladymisschien een tip !
daar begin ik dus niet aan , moet eerlijk zeggen dat dit mijn eigen keuze om het af tedrukken had het ook op de computer kunnen laten zitten .
en iedere hobby kost geld ,ga zelf niet naar cafe en rook ook niet .
heb zelf heel veel informatie uit het boek gehaald en kijk er regelmatig in en mijn jongste dochter heeft er zelfs informatie uit gehaald voor haar spreekbeurt.
koop maar een boek in de winkel kost ook veel geld .alles kost veel geld .
je zult toch met de tijd moeten mee gaan wat betreft de E- books.
jammer hoor altijd dat gekommetaar.
wil je de mensen helpen,krijg je dit , jammer hoor .
en er zit toch verschil in of je wilt kweken of een tamme vogel in de huiskamer hebt, je hebt toch een andere relatie met je vogel.
even goeie vrienden hoor, maar moest dit toch even kwijt.
groetjes monica
Hoi Lady,
Ik snap dat het je eigen keuze is hoor en je hoeft zeker geen verantwoording uit te leggen wat je anders met je geld doet.
Het is ook aan mijzelf wat ik ermee ga doen. (twijfel nog steeds)
En met die tip was als "knipoog" grapje bedoelt he...ik val je dus niet aan op iets of zo.
Dit vind ik dus jammer als het anders begrepen wordt.
En ben juist heel blij met jou antwoorden op mijn vragen.
Ikzelf hou nu eenmaal van echte boeken, dus heb nu het gezochte boek ff geleend uit de bieb en moet zeggen, dat het hele mooie plaatjes zijn...maar niet is wat ik echt wil.
Had je mijn lange verhaal nog gelezen over mijn pyrrhura's?
Misschien door teveel postings over het hoofd gezien.
Fijne dag.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door pyrrhura-loverHoi Lady,
Ik snap dat het je eigen keuze is hoor en je hoeft zeker geen verantwoording uit te leggen wat je anders met je geld doet.
Het is ook aan mijzelf wat ik ermee ga doen. (twijfel nog steeds)
En met die tip was als "knipoog" grapje bedoelt he...ik val je dus niet aan op iets of zo.
Dit vind ik dus jammer als het anders begrepen wordt.
En ben juist heel blij met jou antwoorden op mijn vragen.
Ikzelf hou nu eenmaal van echte boeken, dus heb nu het gezochte boek ff geleend uit de bieb en moet zeggen, dat het hele mooie plaatjes zijn...maar niet is wat ik echt wil.
Had je mijn lange verhaal nog gelezen over mijn pyrrhura's?
Misschien door teveel postings over het hoofd gezien.
Fijne dag.
kwam eigenlijk zo uit de hoek omdat andere zich er ook mee bemoeien en gelijk die mensen door het slijk halen van het E-book dus het was niet persoonlijk bedoeld .
heb je verhaal inderdaad gelezen ,vast wel een gezellige boel zo 4 tamme pyrrhura,s.
hoe heten ze bij jou ?
zou ze inderdaad wel in de gaten houden als ze wat ouder woorden ,want dan kunnen ze wel veranderen tegen over elkaar .weet je het geslacht ook van je pyrrhara,s?
je hebt een papegaaienkooi las ik, gaan ze bij jou niet met hun kopje door de tralies ,de mijne deden dat wel ,dus hebben we de zelfde kooi maar dan met minder afstand tussen de tralies gekocht .
het kortwieken doe ik zelf maar laat wel de eerste 4a5 buitenste veren zitten zodat ze nog kunnen vliegen maar niet zo hard ,staat trouwens in het E_book,mijn eerste pyrrhura was door de DA gewiekt daar heb ik achteraf spijt van gehad ze kon zeker een half of langer niet vliegen,toen mijn tweede kwam die kon dus wel vliegen vondt ik het heel zielig want ze probeerde wel,maar viel dan naar beneden .
de mijne gaan alleen in hun slaaphok als het slaaptijd is .
dus ik zie hem/haar gewoon een hele dag in de kooi of buiten de kooi.
als je slim bent doe er 2 in een andere kooi met slaaphok en laat je wel samen vliegen ,is maar een tip om ruzie,s tevoorkomen als ze ouder zijn.
heb je nog gekeken bij wat ze allemaal eten?
groetjes monica
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door ladyhoi,
kwam eigenlijk zo uit de hoek omdat andere zich er ook mee bemoeien en gelijk die mensen door het slijk halen van het E-book dus het was niet persoonlijk bedoeld .
heb je verhaal inderdaad gelezen ,vast wel een gezellige boel zo 4 tamme pyrrhura,s.
hoe heten ze bij jou ?
zou ze inderdaad wel in de gaten houden als ze wat ouder woorden ,want dan kunnen ze wel veranderen tegen over elkaar .weet je het geslacht ook van je pyrrhara,s?
je hebt een papegaaienkooi las ik, gaan ze bij jou niet met hun kopje door de tralies ,de mijne deden dat wel ,dus hebben we de zelfde kooi maar dan met minder afstand tussen de tralies gekocht .
het kortwieken doe ik zelf maar laat wel de eerste 4a5 buitenste veren zitten zodat ze nog kunnen vliegen maar niet zo hard ,staat trouwens in het E_book,mijn eerste pyrrhura was door de DA gewiekt daar heb ik achteraf spijt van gehad ze kon zeker een half of langer niet vliegen,toen mijn tweede kwam die kon dus wel vliegen vondt ik het heel zielig want ze probeerde wel,maar viel dan naar beneden .
de mijne gaan alleen in hun slaaphok als het slaaptijd is .
dus ik zie hem/haar gewoon een hele dag in de kooi of buiten de kooi.
als je slim bent doe er 2 in een andere kooi met slaaphok en laat je wel samen vliegen ,is maar een tip om ruzie,s tevoorkomen als ze ouder zijn.
heb je nog gekeken bij wat ze allemaal eten?
groetjes monica
Ik zou het heel erg jammer vinden als ze niet voor altijd samen kunnen blijven, dus een 2e kooi zou dan wel moeten.
Het is gelukkig geen kooi met ver afstaande spijlen.
Hun koppie kan nergens tussen komen, de metalen bodem hebben we eruit gelaten, zodat de kooi dieper is en voor die openning hebben we een reepje kippengaas vast gezet.
Ik ben nog op zoek geweest naar oestergrit, maar ze hebben (kennen) het hier niet.
Wel andere soorten grit, voor duiven.
Ook is er een doosje te koop van Beaphar het heet Cana grit met zoveel % oester erin, maar daar zit dan ook maagkiezel in en heel weinig % houtskool.
Maar ja, is het nu wel of niet goed om deze te nemen.
Ik heb al maagkiezel van een ander merk.
Pfff die boeken en verschillende site's maken je het er niet makkelijk op.
Ze eten nu heerlijk verse andijvie, dat gaan wij ook eten vanavond.
Er zijn ook diverse broed/slaap blokken te koop, tja welke is dan de juiste, aan de buitenkant zou deze helaas niet opgehangen kunnen worden.
Ze heten, Juicy, Angel, Moppie, Speedy
We denken wel dat we 2 mannetjes en 2 poppen hebben, maar ja, niet zeker.
Opmerking
-
misschien maak je het er zelf wel een beetje naar ,je weet misschien wel veel over kleuren en kweken maar bij mij en misschien ook bij andere gaat het om tamme vogels die in het gezin zijn opgenomen ,en niet om voor nageslacht tezorgen.
en hoe zit het nu met dat zachtvoer ,heb nog geen andwoordt gehad.
groetjes monica
Opmerking
-
oogkleppen?
@ Lady:
Het zou zo maar eens kunnen dat mijn kennis iets verder gaat dan alleen het kweken van Pyrrhura, maar goed, je hebt nu een toon gezet die mij niet bevalt dus ik ben er verder wel klaar mee.Amigo de los Psittacidos
Look deep into nature and you will understand everything better
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking