Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neophema

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Neophema

wie kan mij vertellen wat de minimale afmetingen zijn voor broedkooien zijn voor boerks of neofemas

Kijk eens bij kweek en broedkooien , er zijn zoveel verschillende gedachten over, zelf zeg ik zo groot mogelijk , maar kijk daar eens.

succes.

Opmerking

Mijn persoonlijke mening is dat deze soorten in een vluchtje gehouden moeten worden.
      Mocht je toch gaan voor broedkooien zou ik minimaal 120*50*50 nemen.

Neophema`s en bourke parkieten mogen namelijk graag vliegen en in een broedkooi word dat toch beperkt

Opmerking

Mijn oom heeft ze in een kooi van 1 meter gekweekt ging prima, hoogte maakt niet zoveel uit, voor de breedte moeten ze toch wel hun vleugels kunnen strekken
        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

neofemas

ik denk dat ik het maar houd bij 1.00 x50 x40 maar toch bedankt allemaal

Opmerking

ik vind dat wat aan de krappe kant,heb zelf kooien van 1.20 bij 60 bij 80.
            als je jonge vogels hebt net uitgevlogen en je voert,vliegen ze alle kanten op.dit heeft mij een tijdje geleden een paar vogels gekost door dat de kooi te krap was toen

Opmerking

broedkooien

Ik houd ze ook in broedkooien.
              Maar dan wel 120 x 50 x 60CM (L x D x H)
              Verder een koppel Bourkes + koppel (2 poppen + 1 man) grasparkieten en koppel Turquoisine in een buitenvlucht van 2,7m x 0,50m x 1m.
              Wie zich inspant om te ontspannen is overspannen!

Opmerking

Working...
              X