hallo ik heb even een vraagje.
ik heb van iemand een turqoisine parkiet gekregen toen ik om twee zebravinkjes ging.
hij zat apart in een kooi omdat hij blind is aan 1 oog en met de andere niet 100 % mee ziet. (mee geboren)
hij scharrelde daar al een poos heerlijk door zn kooi heen en had het goed naar zn zin.
echter hadden ze wel zoiets van als ik iemand weet die er goed voor is en hem een goed leven kan schenken mogen ze hem hebben.
nu was ik degene die hem erg mooi en lief vond .
ik heb een paar zebra's maar verder niet in een kooi van 190/140/45.
ik heb hem in de kooi gedaan en dat gaat prima.
hij scharrelt weer heerlijk rond.
mijn vraag is nu . wat mogen deze vogels eigenlijk wel en wat niet of is het verschil kwa eten alleen dat voer met moeilijke naam.neph???
sorry kan even niet op de naam komen.
graag advies groet Aniko.
ik heb van iemand een turqoisine parkiet gekregen toen ik om twee zebravinkjes ging.
hij zat apart in een kooi omdat hij blind is aan 1 oog en met de andere niet 100 % mee ziet. (mee geboren)
hij scharrelde daar al een poos heerlijk door zn kooi heen en had het goed naar zn zin.
echter hadden ze wel zoiets van als ik iemand weet die er goed voor is en hem een goed leven kan schenken mogen ze hem hebben.
nu was ik degene die hem erg mooi en lief vond .
ik heb een paar zebra's maar verder niet in een kooi van 190/140/45.
ik heb hem in de kooi gedaan en dat gaat prima.
hij scharrelt weer heerlijk rond.
mijn vraag is nu . wat mogen deze vogels eigenlijk wel en wat niet of is het verschil kwa eten alleen dat voer met moeilijke naam.neph???
sorry kan even niet op de naam komen.
graag advies groet Aniko.
Opmerking