Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zonparkiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zonparkiet

dag allen
    ik heb een zonparkiet die al redelijk tam is mijn vraag is of iemand mij danzeggen wat die juist moeten krijgen van voeding want hij heeft nu echt waterige diaree; Is dit van het nieuwe eten nu of moeten we ons zorgen maken en is er iets anders

Oorspronkelijk geplaatst door bencon
    dag allen
    ik heb een zonparkiet die al redelijk tam is mijn vraag is of iemand mij danzeggen wat die juist moeten krijgen van voeding want hij heeft nu echt waterige diaree; Is dit van het nieuwe eten nu of moeten we ons zorgen maken en is er iets anders
    Vang morgenochtend wat mest op en breng het naar de dierenarts voor onderzoek en kijk even wat daaruit komt.
    Wat voer je?
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
      Vang morgenochtend wat mest op en breng het naar de dierenarts voor onderzoek en kijk even wat daaruit komt.
      Wat voer je?
      wij geven dezelfde voeding als in de winkel namelijk een mengeling van
      papegaaien en amerikaanse parkieten

Opmerking

Je zegt dat je nieuw voer geeft, maar toch wel het zelfde als in de winkel, dan lijkt het me niet dat het daar aan ligt.
        Krijgt hij veel groente/fruit ed? Daar zou het aan kunnen liggen, als dat zo is, minder dat dan. Mocht dat volgens jou niet het probleem zijn zou ik toch even met wat ontlasting naar de Dieren/vogel arts gaan.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Danielle1
          Je zegt dat je nieuw voer geeft, maar toch wel het zelfde als in de winkel, dan lijkt het me niet dat het daar aan ligt.
          Krijgt hij veel groente/fruit ed? Daar zou het aan kunnen liggen, als dat zo is, minder dat dan. Mocht dat volgens jou niet het probleem zijn zou ik toch even met wat ontlasting naar de Dieren/vogel arts gaan.
          dag danielle
          ja we geven hetzelfe voer als in de winkel
          en fruiit en groente krijgt hij niet veel
          maar kheb gebeld naar vogelarts en die zegt dat hij teveel drinkt
          omdat mijn vriend er een spelletje van maakte door hem uit een pot te leren
          drinken dit was niet zo een goed gedacht

groetjes

Opmerking

dag allen

als er hier iemand is die ook een tamme zonparkiet heeft
            wil die dan effen reageren dan kunnen we ervaringen
            doorgeven

dank

Opmerking

Working...
            X