Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dringend, probleem!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sorry hoor, maar ik vind dat echt geen goede manier van kweken.
laat de jongen gewoon bij de ouders zitten en neem dan genoegen met een paar koppels minder..
ik weet dat het moeilijk is want alles is mooi en ik zit af en toe ook met overbevolking, maar dan moet je gewoon hard zijn en wat weg doen.
aan de anderen, laten we jeffrey niet afvallen en constant afkraken en ook hem goed advies blijven geven al hebben jullie wel gelijk.
aan jeffrey, je vraagt aan mensen die meer evaring hebben raad, maar doet er daarna niks mee. luister naar de mensen die er meer verstand van hebben en ga niet constant in discussie, daar maak je geen vrienden mee.
mijn advies is dus.. doe meerdere koppels weg..
laat de jongen bij de ouders zitten en ik denk dat je er veel meer plezier van hebt.
ik snap dat je graag veel vogels ziet, maar dat gaat wel ten kostte van de vogels. je kan natuurlijk een paar jongen in de winter aanhouden zodat je toch wat meer vogels hebt. maar doe ze dan begin broedseizoen weg.
m.v.g.
Lars Lambooijmanager bij een speech :
vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.
Opmerking
-
sorry hoor maar dit is nou net wat we allemaal bedoelen.
je negeert het totaal en gaat gewoon praten over een ander onderwerp.
als je je huiswerk had gedaan voordat je roodruggen kocht had je het allang geweten..
ja, de roodruggen kun je het best apart zetten.
ze kunnen erg agressief zijn en het beste is om ze in een broedkooi of een aparte voliere te kweken.
buiten de broedperiode schijnen ze goed met andere vogels op te kunnen schieten.
m.v.g.
Lars Lambooijmanager bij een speech :
vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.
Opmerking
-
Doe de roodruggen met nestblok en al in een andere kooi en kijk wat ze verder gaan doen.
Laat de jonge valken bij de ouders zitten dat is beter voor de kwaliteit van je vogels.
En lees jezelf vantevoren in voor dat je vogels koopt dat bespaart een hoop leed.
Opmerking
-
-
Hartelijk dank
Met de 5 laatste berichten lijkt alles voor iedereen duidelijk te zijn geworden. Met iedereen bedoel ik ook Jeffrey die zich hopelijk nu realiseert dat oudere mensen niet bijvoorbaat dement zijn en soms ook wel eens wat meer (levens) ervaring kunnen hebben.
Groet,
Rob.
Ohja, ik heb nog 'n hangslot over......
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking