Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kromsnavels bij andere voliere vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kromsnavels bij andere voliere vogels

ik ga beginnen met een voliere van:
    vlucht 1x1.25x2
    nachthok 110x45x70

ik ben er nog niet helemaal uit wat voor vogels ik er in wil doen en ik wil dus graag de keuze nog niet te veel beperken

ik vroeg af of je helemaal geen kromsnavels bij andere voliere vogels kunt houden?

Als somige soorten wel zouden kunnen welke dan bijvoorbeeld?

Onze Catharina parkieten zijn altijd heel tolerant geweest tegen de andere (kleinere) vogeltjes... afgelopen zomer landde er zelfs een jong (net uitgevlogen) Japans meeuwtje op de rug van een Catharina parkiet en die bleef er gewoon een beetje sullig bij zitten, haha!

Opmerking

Catharina's zijn rustige vogels die makelijk ergens bij geplaatst kunnen worden.
      Hier heb ik ook valkparkieten bij de zebravinken zitten wat ook goed gaat.

Opmerking

Opmerking

zijn er nog meer vogels die erbij kunnen?

bourke parkieten?

hoor graag evaringen?

brengen chatarina's ook geen probeem als er broedblokken in hangen?

Opmerking

catharina,bourke,splendid,turquoisine,valkparkiet, swift,citroenparkieten, dit zijn wel geschikte vogels voor een gemengde voliere .meer zou ik er zo niet weten.een tip,begin niet met parkieten of roodruggen als je een gemengde voliere wil.

Opmerking

als ik na de afmetingen van je voliere zie,en je wilt er ook in broeden.zou ik het bij 1 koppel houden.

Opmerking

1 koppel kromsnavels of uberhaupt maar een koppel?

Opmerking

kunnen kakariki's eigenlijk bij andere vogels behalve valkparkieten?

Groeten

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door stekel_16
                    kunnen kakariki's eigenlijk bij andere vogels behalve valkparkieten?

Groeten
                    ja, volgens mij wel
                    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Kakarikis bij andere vogels in een zo'n benepen voliere en nachthok kan je best doen als je dooie vogels wilt rapen is te gek voor woorden .

Een dergelijk kleine voliere is niet geschikt als gezelschaps voliere tenzij je 1 stel bourkes hebt met een stel vinkjes verder niets erbij , je moet tenslotte een voliere niet volzetten met vogels maar rekening houden met nateelt als dat ervan komt

Paul

Opmerking

stop eerst even met vogels te kopen eerst even goed na denken wat je wilt deze vlucht is veel te klein voor div vogels dus eerst goed na denken voor dat je er vogels in doet dat is beter dan dooie vogels is voor jou jammer qwa geld maar voor de vogels die dood zijn gegaan is het 100 x erger om zo te sterven waar ze niets aan kunnen doen door het verkeerde verzorging van de baas

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                          ja, volgens mij wel
                          nee niet in die kleine ruimte echt niet

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                            nee niet in die kleine ruimte echt niet
                            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

degene die de kakeriki vraag stelt heeft niet het topic gestart en heeft volgens mij nooit gezegt hoe groot de voliere is

Opmerking

Working...
                              X