Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bourkes en Valkparkiet
Collapse
X
-
Normaliter gaat dat wel goed, uiteraard afhankelijk van de ruimte ook.
Valkparkieten zijn (bijna) altijd vreedzaam en niet vervelend, ook niet als enkeling.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Bedankt, de ruimte is 7 meter bij 4 meter. Oftewel ze hebben de ruimte in mijn kamer.
Maar ik was bang dat de Valkparkiet zich alleen zou voelen en de Bourkes lastig gaan vallen. Want de Bourkes zijn inderdaad zeer vredelievend en bijten totaal niet van zich af als ze worden geplaagd door andere vogels. Vandaar dat ik ze apart heb. Deze Valkparkiet zit heel zielig met een zeer pootje in een heel klein hokje. Daarvan wil ik hem graag redden, maar de enige plaats is in de kamer bij de Bourkes en mij.
Opmerking
-
Heel nobel dat je die vogel wil "redden" maar... als het om een winkel gaat, als jij hem koopt zit er overmorgen weer een nieuwe zielige vogel in dat rottige kooitje...
Misschien iets om te overwegen?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ja, helaas heeft u gelijk. Als ik de Valkparkiet zou kopen, dan stopt de verkoper het kleine houten kootje met een nieuwe lading vogels nog voller. Bedankt, ik moet gewoon niet meer dat die nare dierenwinkel gaan. Er zijn meer dierenwinkels waar de dieren meer ruimte hebben. Nogmaals bedankt voor het wakker schudden, ik zal proberen te vergeten dat ik de vogel heb zien zitten en dat hij naar mij toe kwam om te knabbelen aan mijn vinger met zijn bloederig pootje.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking