Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mariadistel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

het is gewoon in nederland verkrijgbaar hoor.
    www.fretteren.eu

Opmerking

Ik vind die Duitse site met zijn catalogus toch wel veelomvattend.
      Bovendien ga je je spullen toch meestal niet halen als het uit de buurt ligt.
      De verzendkosten vormen dus amper een probleem.
      Vr.groeten van
      Antoni

homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

de aanhouder wint !! afgelopen dinsdag 2 eetlepels op 15 putters in het voerbakje gedaan en 3 dagen later het bakje compleet leeg, zelfs geen lege zaaddopjes meer. heb het zaad dus niet voor niets gekocht. en ja anthonie je hebt gelijk. MARIADISTEL zit idd. in de mengeling die ik voer (putter 2 J. KOENINGS) MAAR WEL IN ZEER GERINGEMATE. HET ZAL DE PRIJS WEL TE VEEL OPDRIJVEN DENK IK. OVERIGENS GEEV IK HET MIJN VOGELS LIEVER PUUR DAN IN POEDERVORM WANT DAN HEBBEN ZE IETS TE DOEN.

Opmerking

Sec

maria distel is volgens een artikel in het laatste Sec blad zeer goed voor de europese vogel. de grove zaden kunnen in een koffiemolen worden gemalen, gekneusd. en het is vloeibaar te koop, zodat je het door het drinkwater kan doen.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door loxia
            de aanhouder wint !! afgelopen dinsdag 2 eetlepels op 15 putters in het voerbakje gedaan en 3 dagen later het bakje compleet leeg, zelfs geen lege zaaddopjes meer. heb het zaad dus niet voor niets gekocht. en ja anthonie je hebt gelijk. MARIADISTEL zit idd. in de mengeling die ik voer (putter 2 J. KOENINGS) MAAR WEL IN ZEER GERINGEMATE. HET ZAL DE PRIJS WEL TE VEEL OPDRIJVEN DENK IK. OVERIGENS GEEV IK HET MIJN VOGELS LIEVER PUUR DAN IN POEDERVORM WANT DAN HEBBEN ZE IETS TE DOEN.
            Ja dat is echt lachen. Die vogels kunnen halsstarrig zijn,maar je hebt het goed gedaan. Zelf geef ik het ook niet gauw op.
            Wat ik wel vervelend vind,is dat om de prijs te handhaven van het duurdere
            zaad gewoon minder in de mengeling wordt gedaan.
            Dat ondervind je ook dikwijls in mengelingen met raapzaad. Als het raapzaad te duur is, vervangen sommige fabrikanten het nootzoet raapzaad(al of niet gedeeltelijk) door het bittere koolzaad.
            Dit is een heel nare zaak.
            Vogels,die gewend zijn aan het raapzaad, stoten het koolzaad uit de bakken.
            Vr.groeten van
            Antoni

homepage:

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door loxia
              Loxia als je geluk heb zit er een paar ons in dus gewoon zelf er wat bij doen echt duur is het niet ongeveer 3,50 per kilo

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door dik
                Loxia als je geluk heb zit er een paar ons in dus gewoon zelf er wat bij doen echt duur is het niet ongeveer 3,50 per kilo
                hallo dik, zoals ik al aan gaf , ik betaalde 6,50 per kilo en nog wel in een zaak die is gespec. in europ. cultuurvogels !

Opmerking

Nou ja. Gewoon bij van der Aart Diervoeders kopen dus.
                  Vr.groeten van
                  Antoni

homepage:

Opmerking

Working...
                  X