Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kuurolie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik gaf vroeger altijd vers gemaakt eivoer met wat groente eronder gemalen verder niks en water
    en ik kweekte volop .
    wel te bedenken met heel wat soorten wildzang die ik kweekte zonder enige toevoegingen .
    helaas zijn ze tegenwoordig niet zonder medicatie nouwelijks nog op de stok te krijgen
    ik heb nu geen wildzang meer .
    puur dat er nouwelijks nog zonder medicatie toevoegen meer te krijgen zijn .

comed is een natuurprodukt tot nu ben ik tevreden erover en kwa kweken betreft je hebt altijd goede en slechte jaren dus ja ligt dat aan die produkten ik weet het niet .
    je moet denkelijk gewoon geluk hebben.
    ik ben wel van plan als deze produkten op zijn geheel is een lange tijd ermee te stoppen kijken als het verschil te merken is .
    de aanduiding wat op verpakking staat wijk ik wel vanaf iedereen heeft zijn eigen voeding systeem .
    ze krijgen een keer per week multi vitamine
    en 2 keer per week conditie poeder .
    als eentje niet lekker zit geef ik hem 8dagen kuurolie .

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
      ik gaf vroeger altijd vers gemaakt eivoer met wat groente eronder gemalen verder niks en water
      en ik kweekte volop .
      wel te bedenken met heel wat soorten wildzang die ik kweekte zonder enige toevoegingen .
      helaas zijn ze tegenwoordig niet zonder medicatie nouwelijks nog op de stok te krijgen
      ik heb nu geen wildzang meer .
      puur dat er nouwelijks nog zonder medicatie toevoegen meer te krijgen zijn .

comed is een natuurprodukt tot nu ben ik tevreden erover en kwa kweken betreft je hebt altijd goede en slechte jaren dus ja ligt dat aan die produkten ik weet het niet .
      je moet denkelijk gewoon geluk hebben.
      ik ben wel van plan als deze produkten op zijn geheel is een lange tijd ermee te stoppen kijken als het verschil te merken is .
      de aanduiding wat op verpakking staat wijk ik wel vanaf iedereen heeft zijn eigen voeding systeem .
      ze krijgen een keer per week multi vitamine
      en 2 keer per week conditie poeder .
      als eentje niet lekker zit geef ik hem 8dagen kuurolie .

Opmerking

wildzang is wel zeker zon 15 tot 20 jaar geleden
        dat ik ze kweekte
        wildzang trekt me niet zo meer.
        hoop graag een vinkie zingen maar verder nee
        ben meer liefhebber voor de tropen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door guy van Peteghem

Heb vandaag kuurolie van comed gekocht. Hoor er niets dan goed over.
          Groetjes,
          Guy
          Guy hoe is het met de kuurolie.
          Gebruik je hem nog steeds of ben je er alweer mee gestopt?
          Wat voor verbetering heb je bemerkt als die er al waren..

Mvg hoebaer
          http://secvalkenburg.weebly.com

Opmerking

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door hoebaer
              Guy hoe is het met de kuurolie.
              Gebruik je hem nog steeds of ben je er alweer mee gestopt?
              Wat voor verbetering heb je bemerkt als die er al waren..

Mvg hoebaer
              Dag Hoebaer,
              Ik heb geen zieke vogels gehad in de kweek en dat is een verbetering. Ik heb aanvankelijk de kuurolie 2-3 maal/week gebruikt en ik merkte dat mijn vogels (zowel kanaries, goudvinken als putters) te driftig werden. De mannen werden te driftig. Natuurlijk speelt het slechte voorjaar hier ook mee. De poppen gingen maar niet aan de leg door het slechte, koude weer.
              Ik heb dan verminderd met kuurolie tot 1maal per week en dat gaat goed.
              Groetjes
              Guy

Opmerking

Working...
              X