ik gaf vroeger altijd vers gemaakt eivoer met wat groente eronder gemalen verder niks en water
en ik kweekte volop .
wel te bedenken met heel wat soorten wildzang die ik kweekte zonder enige toevoegingen .
helaas zijn ze tegenwoordig niet zonder medicatie nouwelijks nog op de stok te krijgen
ik heb nu geen wildzang meer .
puur dat er nouwelijks nog zonder medicatie toevoegen meer te krijgen zijn .
comed is een natuurprodukt tot nu ben ik tevreden erover en kwa kweken betreft je hebt altijd goede en slechte jaren dus ja ligt dat aan die produkten ik weet het niet .
je moet denkelijk gewoon geluk hebben.
ik ben wel van plan als deze produkten op zijn geheel is een lange tijd ermee te stoppen kijken als het verschil te merken is .
de aanduiding wat op verpakking staat wijk ik wel vanaf iedereen heeft zijn eigen voeding systeem .
ze krijgen een keer per week multi vitamine
en 2 keer per week conditie poeder .
als eentje niet lekker zit geef ik hem 8dagen kuurolie .
en ik kweekte volop .
wel te bedenken met heel wat soorten wildzang die ik kweekte zonder enige toevoegingen .
helaas zijn ze tegenwoordig niet zonder medicatie nouwelijks nog op de stok te krijgen
ik heb nu geen wildzang meer .
puur dat er nouwelijks nog zonder medicatie toevoegen meer te krijgen zijn .
comed is een natuurprodukt tot nu ben ik tevreden erover en kwa kweken betreft je hebt altijd goede en slechte jaren dus ja ligt dat aan die produkten ik weet het niet .
je moet denkelijk gewoon geluk hebben.
ik ben wel van plan als deze produkten op zijn geheel is een lange tijd ermee te stoppen kijken als het verschil te merken is .
de aanduiding wat op verpakking staat wijk ik wel vanaf iedereen heeft zijn eigen voeding systeem .
ze krijgen een keer per week multi vitamine
en 2 keer per week conditie poeder .
als eentje niet lekker zit geef ik hem 8dagen kuurolie .
Opmerking