Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
laat deze mieren maar vieren .
blijf daaraf man . kattepoot.?
en je vogelmieren ? met die witte vlerken.
af blijven .
ieder dier zoals de mier, recht op plezier
dan zet je voliere maar open, je botvinken hebben dan ook recht op plezier.
gisteren weer wat mieren eitjes gehaald
het mierennest zit onder een oude boomstam .
wat bijten die .krengen . en er na ruiken me handen en armen .ja na mieren zuur ,ik heb 3 nesten waar ik zo nu en dan de eitjes van weg neem .( niet alles
ik haal er op de tijd wat larven en eitjes uit .wel zorg ik dat ik niet te veel mieren .in me pot heb . de sijs voert er haar jongen mee .en de kanaries,s zijn er ook dol op
ik wil nu wat verzamelen en dit invriezen voor komend kweek jaar
blijven de voedingsstoffen dan toch nog goed als ik dit doe
wat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Ik heb ze al meer dan 2jaar in de vriezer en het wordt nog steeds graag gegeten.
Ik bewaar ze in een ijsdoos en haal eruit wat ik nodig heb,of de voedingswaarde vermindert,denk het niet.
Met eivoer eten ze het 'verplicht', toch?
Misschien is het leuk voor de vogels als je het een beetje door de voliere gooit? Dan hebben ze wat te zoeken en de keuze of ze het eten of niet?
Bij ons aten de kwartels het maar kan mij niet herinneren dat de andere vogels het ook aten.
Met eivoer eten ze het 'verplicht', toch?
Misschien is het leuk voor de vogels als je het een beetje door de voliere gooit? Dan hebben ze wat te zoeken en de keuze of ze het eten of niet?
Bij ons aten de kwartels het maar kan mij niet herinneren dat de andere vogels het ook aten.
Groetjes, Chantal
ik heb ei voer met en zonder .omdat ik dus ook kwartels heb strooi ik ook in de voliere .kanarie vliegen er dan op af . pinkey,s worden ook in de voliere rondgestrooit
hier eten zelf de kanarie,s bladluis
wat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Opmerking