Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijzen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• prijzen

las vanmiddag wat een opkoper geeft voor vogels jap meeuw 1,50
    zebravink 1,50
    grasparkiet 3,50
    rozecolli 6,50
    rijstvogel 4,50
    binzenastrilde 11, 00
    gouldsamadine 12,00

nu vraag ik me eigenlijk af wat doen jullie met overtollige vogels, verkopen jullie particulier of naar de winkel .

en wordt het niet eens tijd dat deze mensen geboycot worden?????

zo ben ik er ook achter gekomen dat helenafazantjes momenteel ingevoerd worden voor 15 euro per koppel en jap nachtegalen voor rond de 45 euro
    Opmerkelijk dat opkopen van vogels niet aan prijsstijgingen onderhevig zijn en voeders wel.

wat doe je er aan helemaal niets heb zelf in de handel gezeten DIT is dus 1 van de reden dat ik er mee ben gestopt je krijgt er gewoon een zeer slechte naam van ik was altijd heel eerlijk maar werd door mijn colega's niet wardeerd dus heb ik de knoop mooi doorgehakt en ben gestopt heb er nu hele mooie en genoeg hokken om lekker met vogels te gaan fokken EN er van te genieten dat kon niet met de handel maar er zijn ECHT wel zeer goede handelaaren maar je moet ze zoeken

Opmerking

eerlijk

in de ruim 35 jaar dat ik met vogels bezig ben heb ik diverse handelaren bezocht zowel in nederland , belgie en duitsland.
      Maar op een paar naar denken ze alleen maar aan zichzelf.

Persoonlijk denk ik dat je dit kan keren door deze te boycotten door ze geen vogels meer aan te bieden en ze al helemaal niet meer te vragen op beurzen etc etc.

Weinig aanbod doet de prijs vanzelf stijgen.

Opmerking

Maar op een paar naar denken ze alleen maar aan zichzelf.
        Heel vreemd ja, een handelaar die wat wil verdienen, schande.
        Ga je ze ook boycotten als je voer wil kopen?
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

boycot

Ik ben er niet tegen dat handelaars geld verdienen, maar weinig betalen voor kopen en woekerprijzen bij het verkopen noem ik niet eerlijk geld verdienen.

daarom koop ik mijn voeders bij een dierenzaak die in ieder geval de helft betaald waar hij zijn vogels voor verkoopt.

Dus een koppel goulds koopt hij op voor 25 euro (wildkleur) en verkoop prijs is 50 euro .Japanse meeuwen koopt hij op voor 4 euro en verkoopt voor 8 euro

Andere prijzen dus dan de zogenaamde opkopers die 1,50 euro geven voor jap. meeuw en dan ook nog durven te beweren dat ze er bijna niets aan verdienen, doe maar eens navraag waar een japanse meeuw, zebravink of kanarie voor verkocht word als deze naar het buitenland wordt geexporteert

Opmerking

Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

handelaar s

ik ben blij dat er handelaren zijn
              en ze mogen ook best wat verdienen
              ze lopen ook veel risico

Opmerking

verdienen oke maar dan wel op een eerlijke manier en niet eerst de vogels met prijzen in de afgrond gooien en dan weer als een gek de prijs weer ongelofelijk omhoog gooien dat is geen manier van handel

Opmerking

Beklag

Niemand zegt dat je je vogels aan opkopers moet verkopen.
                  Ik vind dit meer zoiets van "Ik verdien niet genoeg"
                  Eigenlijk vind ik dit zelfs vreselijk gezeur. Typisch het vogeltjeswereld gezeur.
                  centjes centjes centjes tjongejonge.
                  mvg Gerard 6

Opmerking

Genoeg gehoord

Eigenlijk vind ik dit zelfs vreselijk gezeur.
                    Ik dacht al dat ik de enige was. Het is weer tijd voor wat positieve berichtjes hoor. Gezever was alweer lang genoeg, slotje!

Groet,

Rob.

Opmerking

Working...
                    X