Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tooske heeft puppie's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• tooske heeft puppie's

tooske onze hond heeft gisteren 2 pupjes gekregen. 2 teefjes. vrij zware pups van ongeveer 250 gram. vorig keer had ze er 7. tooske is een markiesje. een oud hollands ras. nog in opbouw. er worden er ook niet zoveel geboren. er staan momenteel ook meer als 200 mensen op de wachtlijst dus we zijn ze bij voorbaat al kwijt. alle puppie's die dit jaar geboren worden moeten met de letter A beginnen. het bovenste pupje heet amika en de onderste asley. vond het leuk om het hier ook te laten zien.

puppies

Ik zal de foto's laten staan omdat ze leuk zijn en omdat jij het leuk vond om ze te laten zien. Dat begrijp ik.
    Maar op dit vogelforum ?????

Nou ja je hebt gelijk, jonge hondjes zijn mooier dan jonge vogels.

Vriendelijke groet,
    Henk

Opmerking

dit is toch overige berichten. op een hondenforum waar ik ook op zit mag je alles plaatsen bij overige berichten.
      maar omdat dit een vrij bijzonder ras is vond ik het bijzonder om het te laten zien. en inderdaad pupjes zijn mooier en aaibaarder dan vogeltjes

Opmerking

onbegrip

waarom die opmerking Henk??
        Ik begrijp er helemaal niets van.

Ik zie hier regelmatig foto's van winterlanschappen, katten, ossen, koeien, katten, herten, reeen, schotse hooglanders, eekhoorns,....... en daar zie ik geen opmerking bij.
        Wat is het verschil met dit soort foto's , of de foto van je lievelingshond waarop je fier bent dat hij pupjes heeft?????
        Of is het misschien omdat er een andere naam onder staat??

Dit moest me even van de dikke lever, en aan carolina, een hartelijk gefeliciteerd met je prachtige tweeling.

Opmerking

Ik weet niet wat voor ras het is - is voor mij ook niet zo belangrijk - maar de pups zien er prachtig uit; gefeliciteerd!

Hans
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

schattig

altijd leuk om te zien puppies, mooie beestjes
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
              Ik weet niet wat voor ras het is -Hans

Markiesje Hans

Opmerking

Snap de opmerking van Henk ook niet echt maar hij zal er wel een reden
                voor hebben. Het is toch niet voor niks overige berichten.

Snap best dat iemand trots is met zulke pups en dat graag aan iedereen
                laat weten het zijn echt schatjes

Opmerking

Heel mooi die kleintjes, gefeliciteerd, maar waarom moeten de namen met een A beginnen?

Is dat iets van de bond of voor het stamboom?
                  Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Leuk joh die puppies,

ik weet het niet zeker maar de reden dat die namen met een a moeten beginnen, is waarschijnlijk omdat ze verbonden zijn met een vereniging Stamboom en/of Kennelnaam.

Ik ben zelf de trotse eigenaar van mijn 1,5 jaar oude Rottweiler Boris karakter van een labrador ontzettend lief.

Opmerking

Working...
                    X