Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Triest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Volgens mij worden de meeste geiten gehouden om ze melken, dus dat ze alleen gehouden worden voor de slacht is erg kort door de bocht in mijn ogen. En dan nog, al worden ze geslacht, verdienen ze nog een goede verzorging, en ik denk dat de meeste boeren hun dieren ook zeker een goede verzorging willen geven.
    Zeggen dat het voor die boeren niks uitmaakt vind ik te kort door de bocht.

Opmerking

Ik legde verband tussen enerzijds het drama wat Dovelett aanschouwde en de ellende die geitenhouders momenteel meemaken. Misschien had ik dat beter niet kunnen doen want we dwalen nu van het oorspronkelijke onderwerp af.
      En over sentimenten gesproken, ik denk dat ik me behoorlijk klote zou voelen als ze m'n vogels zouden platspuiten.... of vergelijk ik nu appels met peren?

Hans.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
        En over sentimenten gesproken, ik denk dat ik me behoorlijk klote zou voelen als ze m'n vogels zouden platspuiten.... of vergelijk ik nu appels met peren?

Hans.
        Kan ik mij geheel bij aansluiten Hans.
        Ik moest er niet aan denken.
        mvg Gerard 6

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
          Er zijn ook boeren die een band met hun dieren hebben ,en ze goed willen verzorgen ,zo lang als dat kan.
          Dat is iets wat jij blijkbaar helemaal niet kan begrijpen.
          En je durft jezelf dan nog wel dierenvriend te noemen.
          Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

Mooi bericht Ron.

Dat melkveehouders anders over hun dieren denken zou best kunnen, maar als ik zie hoe de meeste dieren gehuisvest zijn, denk ik toch dat dierenliefde niet de eerste prioriteit heeft.

Laten we over dit onderwerp nou eens geen ruzie maken zo vlak voor kerst. Er zijn verschillende meningen, respecteer dat en praat met respect verder.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
              ...... Laten we over dit onderwerp nou eens geen ruzie maken zo vlak voor kerst. Er zijn verschillende meningen, respecteer dat en praat met respect verder.......
              Laten we het daar maar op houden, Ton. Al zullen er altijd mensen zijn die het emotionele boven het rationele plaatsen, vooral in deze tijd van het jaar.

Hans.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

oke maar er worden ook heel veel gezonden dieren afgemaakt. dat vind ik dan wel een beetje te vergaan hoor...

Opmerking

Working...
                X