Mededeling

Collapse
No announcement yet.

handel ringen wildzang

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• handel ringen wildzang

hallo allemaal

tot mijnverbazing zag ik ringen voor wildzang gezocht.
    dit mag toch niet ????????/.
    dit moet toch via de bond.??????????
    groet aad

als je geen ringen heb kun je toch een spoed besteling doen bij de bond,
    en waarom wordt de oproep er niet afgehaalt het mag tocht niet, of ga ik hier te ver in?
    wat zo werken weer als in de hand van de vogelbescherming

europese cultuur

Ringen voor europese cultuurvogels zijn op naam en soort gesteld en het is niet toegestaan deze aan anderen te geven of te verkopen.

Groet,

Rob.

Opmerking

ringen????

Dit is verboden. want als kweker van Europese vogels zoals botvink, putter, goudvink,keep, sijs. moet je via je vogelclub ringen aanvragen met je stamnummer op. want je hebt deze gekweekt zijn van je. je mag nooit ringen weggeven. er moet altijd een vogel bij zijn waar ring om pootje is. zelf zit ik in kweekproject 2007- 2010 van avibo voor vinkenkweek.we moeten jaarlijks een kweekverslag opmaken. en de hoofd raad moet verslag uitbrengen aan het vlaams gewest.want we worden gesubsidieerd door Vlaams gewest voor vinken kweek. een druppel op de voederplank ( 50 euro) daarom hebben we een vinken kweeknummer eigendom van je ,is zoals je pas nummer. zelf heb ik het nummer 003043 dat is van ikke. mag niet.

Opmerking

Voorgaande posts kloppen als een bus.

Medaar

kan je daar wat meer uitleg over geven w.b.t. die subsidies. Enkel geldig bij vinkeniers? Ook voor gewone leden van AOB, KBOF?

Je kan je antwoord misschien plaatsen in het topic "vinkenieren". Dit is nuttige info waar ik ook wel gebruik van wil maken. Want 50 euro = 2 zakken wildzangmengeling

Opmerking

Ringen Voor Wildzang Gezocht

Ik denk dat je wel ringen voor wildzang mag zoeken. Maar of je ze vindt is een andere zaak.
          Hierop mag je natuurlijk nooit ingaan.
          Vr.groeten van
          Antoni

homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

van tante kaat

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Ik denk dat je wel ringen voor wildzang mag zoeken. Maar of je ze vindt is een andere zaak.
            Hierop mag je natuurlijk nooit ingaan.
            de gouden raad. je snapt maar niks van wa den medaar zegt he. blijf ervanaf van botvinken kweek. kweek je zangkanaries en ?????? snap je ?,,

Opmerking

Mvg,
              Kingfisher.

Opmerking

als iedereen nu, zoals ik heb gedaan, even klikken op het knopje in strijd met de regels, en even invullen en versturen, is het zo van MP af.
                www.fretteren.eu

Opmerking

verboden

is verboden.

Opmerking

Working...
                  X