Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beperkt vraagprogramma JMC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Beperkt vraagprogramma JMC

Ik was zo eens aan het neuzen in de vraagprogramma's en wat mij bevreemde waarom de JMC, speciaalclub voor Japanse Meeuwen en overige Lonchura's, geen Zilverbekjes, Loodbekjes, Parelhals Amadine's en Afrikaanse Ekstertjes vraagt op hun landelijke show, dit zijn toch ook lonchura soorten.

Kan iemand mij dit uitleggen.

Ik denk dat je deze vraag het best aan het bestuur van de JMC kan stellen, regionaal of landelijk.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Of bij de keurmeestersvereniging tropen.....

Gr
      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Over dit onderwerp is een aantal jaren terug gestemd op de jaarvergadering van de JMC. Besloten is toen om de genoemde soorten niet op te nemen in de club. Dat vond ik toen ook al een gemiste kans maar ja het is wel een democratisch genomen besluit.
        mvrgr

Piet

Opmerking

Wat ik eigenlijk jammer vindt dat er bij de zilver- en loodbekjes toch al veel mutatie's en mutatiecominatie's zijn en dezen worden door geen enkele speciaalclub behartigt.

Opmerking

Hallo,

Willie;
            Wat ik eigenlijk jammer vindt dat er bij de zilver- en loodbekjes toch al veel mutatie's en mutatiecominatie's zijn en dezen worden door geen enkele speciaalclub behartigt.
            Ook hier ligt dan een uitdaging voor je!

Zoals deze thread; http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=5096 ook al liet zien, zijn er nogal wat soorten die buiten de boot vallen.

Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Serinus,

Volgens mij zijn er wel oplossingen, de zilver- en loodbekjes en ekstertjes bij de JMC en alle aanverwante vinkachtigen van onze europese vogels bij de SEC.

Opmerking

Working...
              X