Mededeling

Collapse
No announcement yet.

luchtbevochtiger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• luchtbevochtiger

Hallo,

mischien kunnen jullie mij advies geven,(hoop ik)

ik heb een vogelkamer en die wil ik continu op 65% houden welke product heb ik nodig?

ik heb op dit moment DeLonghi UH 800 E maar ben niet echt tevreden, omdat ik iedere keer moet gokken en hij klopt niet presies.

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

greets

luchtbevochtiger

Beste Rackes, op de UH 700 kun je het vochtgehalte instellen. Gelet op de prijs van de 800 neem ik aan dat daar ook een instelling op zit. Wanneer deze instelling niet goed werkt, hoe heb je dat gecontroleerd ? Groet. Adrie Jonkers.

Opmerking

hallo adrie

met een luchtvochtmeter, draaien aan de knop tot dat hij op 60% aangeeft. maar als ik na 4uurtjes terug kom dan is hij op 50%. dus hij schommelt.

Opmerking

Ga naar www.conrad.nl en voer deze code in:
        561092-89
        Ik heb hier geen ervaring mee maar ga het bestellen. Ik ga het gebruiken om er een ontvochtiger op aan te sluiten.
        De ontvochtiger die ik gebruik is een EINHELL LEF 10 - deze haalt nu elke dag ca. 1 liter water uit de lucht en zit de luchtvochtigheid zo rond de 65%.
        Voordat ik de ontvochtiger gebruikte was de luchtvochtigheid zo rond de 90% wat niet echt bevorderlijk is voor je vogels.

Een soortgelijk iets wat ik gebruik maar dan voor de temperatuur:
        615910 - 89

Opmerking

hey J-T,

das een goed idee van je, ik had het al gevonden op internet maar was rond de 40 euro, dus vond het duur. maar deze is goedkoper, ga die gelijk bestellen.

iedereen bedankt.

Opmerking

Working...
          X