Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terug lezen van topics

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Terug lezen van topics

@ Forumbeheer:

Bij het terug lezen van verschillende topics valt met enige regelmaat op dat sommige berichten blijkbaar ontbreken.

Wanneer hier door andere gebruikers ondertussen wel op is gereageerd en vooral in geval naar dergelijke berichten wordt verwezen komt dit de strekking van het gehele verhaal niet echt ten goede.

De mogelijkheid voor een technische aanpassing, waarbij een bericht bijvoorbeeld na enkele uren (?) correctie/bedenktijd niet meer door de gebruiker kan worden verwijderd, zou het overdenken misschien eens waard zijn.
    Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Vastleggen van berichten.

Ben ik het niet mee eens, ik wil mijn berichten ook zelf kunnen regiseren.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

regisseren eigen bericht

Ja, daar hou ik zelf ook wel van.

Om die reden noemde ik dan ook enkele uren (24 uur?) bedenk/correctie tijd. Het lijkt mij dat een bepaald bericht op een gegeven moment toch wel is uitgeregisseerd.

Waar het mij eigenlijk om gaat is dat er door het 'achteraf' verwijderen van berichten soms 'gaten' ontstaan, waardoor het geheel aan overgebleven berichten een wat onsamenhangend overblijfsel vormen.

Bij sommige onderwerpen is dat best zonde, ofwel het bevorderd het gemak om bepaalde informatie uit dit Forum terug te halen in ieder geval niet.

Maar goed, als niemand zich hier verder aan stoort, no big deal hoor!
      Amigo de los Psittacidos

Opmerking

Amigo de los Psittacidos

Opmerking

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
            anderzijds ga ik al niet meer in op "beginnersvragen"
            Hallo WK.
            Even voor alle duidelijkheid.Ik lees altijd met plezier je berichten en ondanks dat we elkaar niet kennen heb ik zeer veel respect voor je kennis van vogels.
            Maar als meer mensen zoals jij niet meer meedoen aan "beginnersvragen", waar moeten wij dan nog terecht met onze vragen?

Hopelijk geef je deze beginner wel antwoord

Groeten John

Opmerking

Beginnersvragen

Oorspronkelijk geplaatst door John Besseling
              Maar als meer mensen zoals jij niet meer meedoen aan "beginnersvragen", waar moeten wij dan nog terecht met onze vragen?

Hopelijk geef je deze beginner wel antwoord

Groeten John
              Hallo
              Je kunt gewoon je beginnersvragen stellen hoor er is nog meer kennis op het forum.
              Ik denk dat ie bedoeld dat er al heel veel topics zijn die bijna alle beginnersvragen wel beantwoorden maar er niet naar wordt gezocht en daarom er weinig meer op reageert.

Tja wat betrefd het verwijderen van berichten, dat is inderdaad jammer alleen heeft iedereen het recht zijn eigen berichten te verwijderen.
              Dat erop die manier info verloren gaat is vervelend maar daar kun je weinig tegen doen.
              mvg Gerard 6

Opmerking

Alles goed hier

Hallo Winterkoning
                Alles goed hier alleen erg druk gehad de laatste tijd. Druk met nieuwe vogels om te zorgen dat ze het allemaal gaan overleven deze koude dagen. Erg veel op mijn groente tuintje vertoeft met mijn fototoestel aangezien ik daar een ijsvogeltje heb gezien en die op de gevoelige plaat wil zetten.
                Wat erg veel geduld en tijd kost en het maar niet wil lukken hahahaha.
                En natuurlijk de feestdagen en het klussen in de baby kamer.
                Ohja en ik was mijn wachtwoord weer eens kwijt hahahahaha blijf een dom blondje he

Ps bedankt voor de belangstelling.
                mvg Gerard 6

Opmerking

Yep, John Besseling snaps

Groeten John

Opmerking

Working...
                  X