Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sorry,

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• sorry,

Het onderwerp VOGELS IN DE NATUUR is verwijderd
    ivm verwarring in dit onderwerp.
    Foto,s waren ilegaal gekopieerd ,
    maar daar wist ik niets van op dat moment.ik was me geen kwaad bewust
    maar bij mij ging een lampje branden, toen henk3 me naar een site verwees waar ook foto's op stonden die een Copyright hadden
    ik ben dit uitgaan zoeken,en mijn vriend erop aangesproken.

maar goed , het is in mij ogen nu opgelost
    nogmaals ,Sorry voor het ongemak en de verwarring

jammer

Dat is dan jammer er zaten erg mooie plaatjes tussen.
    mvg Gerard 6

Opmerking

voor de draad

Voor de liefhebber de link naar de betreffende site;

Groet,

Rob.

Opmerking

heel goed

Kijk daar kunnen we lang van genieten erg mooie foto's
        unieke mooi foto's
        De pimpelmees in het water geweldig
        mvg Gerard 6

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
          Dat is dan jammer er zaten erg mooie plaatjes tussen.
          Goemorgen, Gerard

Ja, ik weet het maar ik kon niet anders,op al de foto's zat een copyricht
          ik had ze op een dvd staan die ik in het verleden gokocht heb van een vriend
          die blijkt dat hij die ilegaal heeft gekopieerd van site http://www.bartfotografie.eu/index_m...?mapnaam=Birds
          ik wist het niet, ik hou niet zo van deze ilegale praktijken, als ik een beroepsfotgraaf zou,zijn zou ik het ook niet leuk vinden als er van je gesteeld wordt.dit is de reden,waarom ik het onderwerp
          VOGELS IN DE NATUUR heb Laten verwijderen
          maar er is nog genoeg moois over hoor.de Foto's van de leden zijn ook heel mooi.weliswaar iets minder van kwailtiet, maar dat kan je ook niet verwachten.van iedereen
          O.. ja die site vind ik wel heeeeeeeeeeeel mooi

Opmerking

mijn foto's zijn ook altijd copyright..
            begrijp wel waarom mensen dat doen..

de foto's zijn erg mooi die op die site staan!

Opmerking

tja...

Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
              mijn foto's zijn ook altijd copyright..
              begrijp wel waarom mensen dat doen..

de foto's zijn erg mooi die op die site staan!
              Oke ,maar zet jij ze ook op het forum?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
                Oke ,maar zet jij ze ook op het forum?
                soms heb ik wel eens foto's op een forum gezet, maar omdat het mijn eigen foto's zijn vind ik dat eigenlijk niet zo erg....
                mijn naam staat er ook altijd op de foto's..
                er is mij wel eens gevraagd of mijn foto's op een site mochten staan, en daar ga ik meestal mee akoord mids duidelijk is dat die foto's toch echt van mij zijn. het is net zoiets als dat je onder een schilderij ook je naam zet..
                niet dat ik zo'n ontzettende prof. ben ofzo hoor, maar de meeste foto's die ik hier op heb gezet zijn ook eigenlijk wel oud..

Opmerking

soms heb ik wel eens foto's op een forum gezet, maar omdat het mijn eigen foto's zijn vind ik dat eigenlijk niet zo erg....
                  mijn naam staat er ook altijd op de foto's..
                  er is mij wel eens gevraagd of mijn foto's op een site mochten staan, en daar ga ik meestal mee akoord mids duidelijk is dat die foto's toch echt van mij zijn. het is net zoiets als dat je onder een schilderij ook je naam zet..
                  niet dat ik zo'n ontzettende prof. ben ofzo hoor, maar de meeste foto's die ik hier op heb gezet zijn ook eigenlijk wel oud..
                  oke,eigen foto,s ja daar kies je zelf voor, maar de foto's die ik er opgezet heb waren dus niet van mijn he??
                  daar stond wel geen naam onder,van de eigenaar
                  je kon ook duidelijk zien dat deze fotograaf profesioneel bezig was.
                  zeer mooie site, als het mij vraagt.

Opmerking

oke,eigen foto,s ja daar kies je zelf voor, maar de foto's die ik er opgezet heb waren dus niet van mijn he??
                    daar stond wel geen naam onder,van de eigenaar
                    je kon ook duidelijk zien dat deze fotograaf profesioneel bezig was.
                    zeer mooie site, als het mij vraagt.
                    jaa..
                    okeej dat begrijp, dan zou je er toestemming voor meoten vragen aan de eigenaar..
                    mjaa... waarschijnlijk wel, hij had inderdaad mooie foto's..
                    maarja wat is profesioneel, welke foto's je mooi vind is ook maar smaak vind ik

Opmerking

jaa..
                      okeej dat begrijp, dan zou je er toestemming voor meoten vragen aan de eigenaar..
                      mjaa... waarschijnlijk wel, hij had inderdaad mooie foto's..
                      maarja wat is profesioneel, welke foto's je mooi vind is ook maar smaak vind ik
                      wat is profesioneel? als je naar de hoge kwaliteit van de foto,s kijkt, zijn deze foto,s niet gemaakt met een cameraatje van de blokker, als als je kijkt waar die fotograaf overal is geweest,wereldwijd,dan vond ik het een profesionele fotograaf.maar ja wie ben ik?

Opmerking

wat is profesioneel? als je naar de hoge kwaliteit van de foto,s kijkt, zijn deze foto,s niet gemaakt met een cameraatje van de blokker, als als je kijkt waar die fotograaf overal is geweest,wereldwijd,dan vond ik het een profesionele fotograaf.maar ja wie ben ik?
                        jaa oke zit wat in hihi.. maar je kunt ook mooie foto's maken met een wegwerp camera, en je kunt echt slechte foto's maken met een spiegelreflexcamera.. het ligt altijd aan de persoon die de camera bediend..
                        ik bedoel gewoon om te zeggen dat het iedereen zo zo'n mening is welke foto's nou mooi zijn of niet, ook kwa onderwerp...
                        er zullen mensen zijn die vogels niks vinden, en de foto's dan ook vaak niet hoe mooi ze ook zijn..

Opmerking

jaa oke zit wat in hihi.. maar je kunt ook mooie foto's maken met een wegwerp camera, en je kunt echt slechte foto's maken met een spiegelreflexcamera.. het ligt altijd aan de persoon die de camera bediend..
                          ik bedoel gewoon om te zeggen dat het iedereen zo zo'n mening is welke foto's nou mooi zijn of niet, ook kwa onderwerp...
                          er zullen mensen zijn die vogels niks vinden, en de foto's dan ook vaak niet hoe mooi ze ook zijn..
                          Ik heb nog een profesionele analoge spiegelreflex liggen met moterdrive en alles erop en eraan, maak ik nog steeds foto,s mee, en als je dan naar de kwaliteit kijkt , doet dat niet onder bij digitalle camera's
                          kijk maar eens op deze site.minota Dynax 700si

maar ja, analoog he? jammer eigenlijk

Opmerking

Ik heb nog een profesionele analoge spiegelreflex liggen met moterdrive en alles erop en eraan, maak ik nog steeds foto,s mee, en als je dan naar de kwaliteit kijkt , doet dat niet onder bij digitalle camera's
                            kijk maar eens op deze site.minota Dynax 700si

maar ja, analoog he? jammer eigenlijk
                            nouu, eigenlijk, ik heb wel gehoord dat analoog beter is digitaal, dat dat veeeel mooier is.. ik zou trots zijn op zo'n mooie camera! ..
                            vind nog steeds, het is niet de camera die de foto's mooi maken, maar jij..

Opmerking

nouu, eigenlijk, ik heb wel gehoord dat analoog beter is digitaal, dat dat veeeel mooier is.. ik zou trots zijn op zo'n mooie camera! ..
                              vind nog steeds, het is niet de camera die de foto's mooi maken, maar jij..

Veel mooier en veel beter ??? Dat is allang niet meer zo.
                              Dat zeggen alleen de mensen die geen geld hebben voor een goede digitale kamera.!

En een goede digitale spiegel reflex kamera heb je al voor minder geld dan een analoge spiegelreflex heeft gekost.

Opmerking

Working...
                              X