Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergernis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik dacht dat dit een "Vogelcafe"was ,,en dat is dan iets waar iedereen zijn mening kan geven ,en waar je het echt niet met elkaar eens hoeft te zijn ,,maar volgens sommige lieden is dit dus niet zo ,zij gaan er van uit dat zij alleen maar alles weten ,en dat ze hun mening ook aan andere op moeten dringen ,en nog eens net zo lang door blijven gaan tot ze van de ander gelijk krijgen.

Zo werkt het NERGENS ,,en zeker al niet in een "Cafe"

Het feit dat iemand een topic opent met de naam "handopfok protecol" zegt al genoeg. Net of hij uitmaakt hoe iemand zijn vogels opfokt.
    Noem het dan "handopfok TIPS" dat klnkt al een stuk minder dwingend.

Opmerking

Opmerking

vakantie

Rob K is met vakantie.

Henk

Opmerking

ah vandaar

Opmerking

On topic: Ik onderschrijf de door velen genoemde ergenis (in zijn algemeenheid en bedoel dus niemand persoonlijk):

* Zelf maak ik me ook schuldig aan het openen van een nieuw topic over onderwerpen die al eerder behandeld zijn. Bewust: meestal heb ik ze al gelezen maar wil ik weten of er nieuwe ontwikkelingen zijn. Soms is de invalshoek ook anders. Bijv. roodkleuren van goudvinken zijn al diverse topics over maar nog niet echt over hoe je het in de praktijk doet. Dus heb ik een nieuw topic geopend.
            * bepaalde zaken worden wel erg betweterig gebracht. Anderen wordt de mond gesnoerd en zien we niet meer terug. Vaak is de info denk ik goed bedoeld maar komt het wat 'rot uit de strot'.
            * er worden miniscule feitjes uit een topic gehaald om daarop een nieuwe discussie te starten. Je krijgt het idee dat men foutjes zoekt om de ander af te branden.

Resultaat: bepaalde mensen zien we niet meer terug. Voorbeeld: onlangs heb ik een vraag gesteld over forbespapegaai amadines. Een enkele reactie over het forum ook 2 reacties over mijn persoonlijke mail van mensen die niet meer over het forum willen reageren.
            Dat is jammer en volgens mij te voorkomen. Het moet geen forum worden voor gevorderden maar ook interessant blijven voor beginners.

Vr. gr.

Wim

Opmerking

Rob K is met vakantie.
              Rob prettigge vakantie

er worden miniscule feitjes uit een topic gehaald om daarop een nieuwe discussie te starten. Je krijgt het idee dat men foutjes zoekt om de ander af te branden
              zoiets als dit bedoel je

Het feit dat iemand een topic opent met de naam "handopfok protecol" zegt al genoeg. Net of hij uitmaakt hoe iemand zijn vogels opfokt.
              Noem het dan "handopfok TIPS" dat klnkt al een stuk minder dwingend.
              Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

Rob K is met vakantie.
                Alweer???
                Dat betaalt zeker nogal goed, dat moderaten....
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

Laat eigenlijk ook maar zitten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp
                    Rob prettigge vakantie

zoiets als dit bedoel je
                    Nog even een uitgelicht minuscuul feitje Een 'protocol' is een overeenkomst waarin bepaalde afspraken zijn vastgelegd....hoe te handelen in een bepaalde situatie. Het is zeker niet dwingend maar wordt hier en daar wel zo uitgelegd.
                    Komt in feite op hetzelfde neer als aan dit forum een 'poot hangen' waar wordt uitgelegd hoe te handelen wanneer men een vogeltje vindt....

Wel, dan zijn we eruit en kan achter dit onderwerp een punt gezet worden.....

Hans.
                    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Eigenlijk wilde ik niet reageren

Maar deze vond ik wel passen:

Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

dus

Ergert u niet, verwondert u slechts!

Opmerking

Working...