Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jonge vogel uit nest gevallen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

zoals gezegd stelt niks voor

Ik ben net als vele anderen gewoon een "cafe-verslaafde" en kan me afwijking hier een beetje kwijt zeg maar hahahhaha, hoef ik moeders er niet mee lastig lastig te vallen
    Ook kan ik mijn taalkronkels hier kwijt, moeders heeft daar niet altijd zin in hahahhaaaa

Ik ben jouw uitdaging natuurlijk aangegaan en heb daar op een nette manier getracht de vogeltjes onder de aandacht te brengen.
    "Verbeter de wereld en begin bij de bron"

Opmerking

Poeh...

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
      waarvoor ? dat katten forum?
      dacht het niet , ik heb nog niet zo lang geleden een poes/kat op mijn schoot gehad bij dhr Koek.

dat vond ik alweer heel wat ( zonder hem /haar dus een rot gof te geven).
      maar ik heb me ingehouden en na dit aangegeven te hebben heeft baasje de kat/poes meerdere malen van mijn schoot af gebonchourd ( bleef terug komen, tja dat effect heb ik nu eenmaal, zowel op dieren als op vrouwen hahahahaha).
      dat ongelofelijke charisma en aantrekkingskracht ook altijd hahahahaha

mvg
      Haha... ik geloof zeker dat jij charisma en aantrekkingskracht bezit..... maar vergeet niet dat katten hun eigen slaaf uitzoeken

gr
      Hans.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

gaat forum leiding kosten afkick kliniek betalen dan

Oorspronkelijk geplaatst door ele

Ik ben jouw uitdaging natuurlijk aangegaan en heb daar op een nette manier getracht de vogeltjes onder de aandacht te brengen.
        "Verbeter de wereld en begin bij de bron"

goed gedaan jongen,je toont ballen
        daar hou ik wel van.
        ik zal echter geen lid worden op dat forum ( gaat fout ,moet ik eerst succesvol de cursus anger management afgerond hebben) dus hou ons maar op de hoogte aangaande de reacties aldaar.
        sterkte ....................................met die liefhebbers van de andijvieschijters hahahahahahahahaha

als het vuurtje niet hoog genoeg gaat daar............gooi dan ff een kattenbelasting in de groep oei oei hahahahaha oei oei .

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
        Haha... ik geloof zeker dat jij charisma en aantrekkingskracht bezit..... maar vergeet niet dat katten hun eigen slaaf uitzoeken

gr
        Hans.
        zoals elk huisdier die je in bezit heb en goed voor moet zijn.
        of het nu een kakkerlak is of een tijger, slaven zijn we allemaal van ze want ze hebben onze goede verzorging nodig, vakanties voor afgezegd , dingen ervoor opzij zettende etc etc

ik ben altijd slaaf geweest van mijn vogels/dieren, altijd voor ze zorgen en elke minuut van de dag ermee bezig zijn. ( en daarmee dus eisende/afdwingende aangaande resultaten in welke vorm dan ook).

ik zit nu in het bekende zwarte gat qua vogels , ik wil nog proberen 1 keer een leuke voliere te zetten ( zie die ene topic) maar moeders de vrouw werkt op dit moment niet echt mee.......................eerst belangrijkere dingen zegt ze

ik denk gewoon dat ze niet meer terug wil zoals ik vroeger was. ( gedreven tot op het bot , met wat dan ook ) en geef ze eens ongelijk en heel eerlijk gezegd de eerste echte vakantie ( vorig jaar) met gezin beviel mij ook wel, nu nog zo zien te draaien dat ik een combi vakantie kan maken ( kan ik vogels gaan fotograferen hahahahahahhaha) maar ook daarvan zegt ze nu al...........................ben ik je weer dagen kwijt in 1 of ander vreemd land....................gaat mooi niet gebeuren.......................( lastig).

mvg

Opmerking

of niet

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
          waarvoor ? dat katten forum?
          dacht het niet , ik heb nog niet zo lang geleden een poes/kat op mijn schoot gehad bij dhr Koek.

dat vond ik alweer heel wat ( zonder hem /haar dus een rot gof te geven).
          maar ik heb me ingehouden en na dit aangegeven te hebben heeft baasje de kat/poes meerdere malen van mijn schoot af gebonchourd ( bleef terug komen, tja dat effect heb ik nu eenmaal, zowel op dieren als op vrouwen hahahahaha).
          dat ongelofelijke charisma en aantrekkingskracht ook altijd hahahahaha

mvg
          Is dat charisma dan. Ze hebben mij altijd geleerd dat katten juist bij degene op schoot gaan die er niets van moeten hebben . Is een probleem dat ik ook altijd heb, komen altijd bij me zitten terwijl ik er helemaal niets mee heb.
          Alhoewel een Main coon vind ik wel erg mooi.

mvg Gerard 6

Opmerking

gerardus
            ik vind bijna alle katten wel mooi, vooral die in een kattenren of nooit uit huis komen, dat zijn de mooiste. nou ik heb ook wel eens een opgezette kat gezien , dat is denk ik toch mijn favoriet.......................................... ....

daarna vind ik alle katten wel mooi die wonen buiten een minimale straal van 10 km van mijn huis.
            de rest die overblijft , tja die...........................................

trouwens naar het schijnt kan je kat ook zeer goed eten...............schijnt lekker te zijn.

mvg

Opmerking

Ach ja, mooi vind ik ze ook wel maar inderdaad niet hier thuis.
              Doe mij maar een poes daar kan ik wel wat mee .

Misschien een lekkere kebab.............. nee lijkt me ook niets.
              Wie weet wat er bij de chinees op de hoek erin zit
              mvg Gerard 6

Opmerking

platte katten

ik vind de katten het mooist als ze zijn, mijn vrouw en kinderen hebben er ook 4 ik moet er mee leven maar van mij mogen ze weg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                  Is dat charisma dan. Ze hebben mij altijd geleerd dat katten juist bij degene op schoot gaan die er niets van moeten hebben . Is een probleem dat ik ook altijd heb, komen altijd bij me zitten terwijl ik er helemaal niets mee heb.
                  Alhoewel een Main coon vind ik wel erg mooi.

http://www.mainecoon.nl/
                  Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

Working...
                  X