Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dierenwet 2023

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Dierenwet 2023

Als een zwaard van Damocles hangt er de zoveelste bedreiging van onze hobby boven ons hoofd, alleen nog de vraag wat is het natuurlijk gedrag van mensen met name die deze wet hebben ingediend of zijn die hun instinct kwijt. Je kunt de vraag stellen waarom vliegen vogels doen ze dit voor hun plezier of uit noodzaak.

Er gaat een hoop veranderen vrees ik

Wat dacht je van dierentuinen ?
    Waar trekken ze de grens?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Klopt Josly dat je de mogelijk hebt de bal terug te kaatsen maar ik ga hem niet vangen, neem ook geen contact op met de verenigingen waar ik lid van ben. Er wordt al samengewerkt met verschillende doelgroepen. Denk dat deze wet net zo'n fiasco wordt als de positief lijst soap. Wat de gevolgen zijn is koffiedik kijken. Dat de PvdD alle middelen aangrijpt is toch algemeen bekend, dat die andere Kamerleden zitten te slapen zegt meer over de politieke cultuur dan over volksvertegewoordigen.

Opmerking

Nog niemand weet hoe deze wet moet worden uitgevoerd en hoe vaak zal worden aangepast. Is de EU verordening dan niet duidelijk? Of kan de uitvoering per lidstaat verschillen, zeg het maar. Ben benieuwd wie gaat bepalen wat natuurlijk vogelgedrag is neem nu de Japanse meeuw.

Opmerking

[COLOR="#0000FF"]Duiven zijn, (is) geen pluimvee, tenzij gefokt voor het vlees.
            Met name genoemde rassen wel.[/COLOR]

Opmerking

[COLOR="#0000FF"]Zou wel grappig zijn of we vast kunnen stellen of dat de huidige E. U. bepalingen nu onder het aanwezige Romaanse Recht of Germaanse Recht moeten / kunnen vallen?
              Dan komt namelijk ook nog de vraag aan de orde, zijn de uitgangspunten, waar noodzakelijk , correct gevolgd voor deze wetten en de huidige wetten.[/COLOR]

Opmerking

Working...
              X