Als een zwaard van Damocles hangt er de zoveelste bedreiging van onze hobby boven ons hoofd, alleen nog de vraag wat is het natuurlijk gedrag van mensen met name die deze wet hebben ingediend of zijn die hun instinct kwijt. Je kunt de vraag stellen waarom vliegen vogels doen ze dit voor hun plezier of uit noodzaak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dierenwet 2023
Collapse
X
-
Er gaat een hoop veranderen vrees ik
Wat dacht je van dierentuinen ?
Waar trekken ze de grens?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
-
Opmerking
-
Klopt Josly dat je de mogelijk hebt de bal terug te kaatsen maar ik ga hem niet vangen, neem ook geen contact op met de verenigingen waar ik lid van ben. Er wordt al samengewerkt met verschillende doelgroepen. Denk dat deze wet net zo'n fiasco wordt als de positief lijst soap. Wat de gevolgen zijn is koffiedik kijken. Dat de PvdD alle middelen aangrijpt is toch algemeen bekend, dat die andere Kamerleden zitten te slapen zegt meer over de politieke cultuur dan over volksvertegewoordigen.
Opmerking
-
[COLOR="#0000FF"]Zou wel grappig zijn of we vast kunnen stellen of dat de huidige E. U. bepalingen nu onder het aanwezige Romaanse Recht of Germaanse Recht moeten / kunnen vallen?
Dan komt namelijk ook nog de vraag aan de orde, zijn de uitgangspunten, waar noodzakelijk , correct gevolgd voor deze wetten en de huidige wetten.[/COLOR]
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking