Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkopen via forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Verkopen via forum

Ik las laatst enkele topic's door en het viel me op dat mensen heel vaak reacties erop kregen als ze bepaalde vogels zochten of aanboden. In de regels staat natuurlijk dat dat niet mag, maar mijn vraag was, waarom niet? Het is toch leuk als men vogels van elkaar over kan nemen via dit forum? Natuurlijk bestaat er marktplaats en vogelmarkt.net en nog veel meer opties maar ik zie het gevaar er niet van in dat het mis kan gaan. Ben benieuwd hoe hier de nieuwe en natuurlijk oude leden over denken!
    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
    Vergeet niet te kijken op mijn site!
    http://birdbreeder.simpsite.nl/

lijkt mij wel goed om hier ook vogels te koop aanbieden of gevraagd
    maar dan wel in een aparte groep, zodat niet het hele forum wordt overspoeld

Opmerking

dit forum is opgezet, door de NBvV.

die hebben ook vogelmarktplaats opgezet.

en toen hebben we afgesproken, daar de vogels te verhandelen.

maar als jij hier meedeelt dat je op zoek ben naar een bepaald soort vogels, nix mis mee.

of terloops laat vallen dat je wat te koop hebt.....

kan je altijd iemand benaderen via de mail.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ja misschien de regels iets versoepelen dat je wel mag aangeven dat je vogels beschikbaar hebt en als iemand interesse heeft die contact kan opnemen via een email?

Opmerking

Het idee van BirdBreeder lijkt mij een goed idee. Gewoon aangeven in een rubriek gezocht en gevraagd.

groetjes fons
          Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
          uit het restant de rest van het land.

Opmerking

het is wel een optie, om daardoor wat meer mensen te trekken.......
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Best een minimum aantal zinvolle posts vereisen vooraleer je iets mag aanbieden. Anders krijg je marktplaatstoestanden.
              Het is wel leuk wanneer je je verkochte dieren achteraf kan opvolgen als ze naar een formumlid gegaan zijn.

Opmerking

Volgens mij zijn er genoeg kanalen om je vogels te verkopen.Er zullen weer regels moeten komen.En je kunt er op wachten dat er iets wordt aangeboden wat discutabel is.Wie gaat dit controleren?

Opmerking

Ik ben het wel eens met Ton, je kan wel eens laten vallen wat je teveel hebt zitten en als ee iemand interesse heeft kan je dat sturen in een mail om het forum niet te gaan overspoelen en als we toch een aparte topic doen moeten we best een minimaal vereiste activiteit op het forum vragen om te voorkomen dat dit inderdaad een verkoopsite wordt.
                  Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Het is zeker een goed idee, mocht ik bijvoorbeeld opzoek zijn naar een bepaalde soort kan ik altijd vragen op het forum of iemand deze nog heeft zitten of me misschien kan verwijzen naar een andere kweker.
                    Dus ik ben zeker voor dit idee. En dan niet zo intensief als vogelmarkt maar een beetje zoals ik hierboven als voorbeeld gaf.

Opmerking

Eigenlijk nu ik het net zie, Remco zijn jouw blauwfazantjes natuurbroed?
                      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Wat Steve zegt ben ik het mee eens, iets van 200 posten minimaal moeten plaatsen voordat je op dat forumdeel een topic mag openen en dus vogels mag aanbieden. Voor de rest ben ik erg blij met de response over dit item. Ben benieuwd of er ook echt iets mee gedaan!

Opmerking

200 keer posten is wel heel veel

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door vogel 123 Bekijk Bericht
                            200 keer posten is wel heel veel
                            200 zinvolle spots plaatsen is al 1 regel die discutabel is.Met vrienden en familie moet je niet handelen maar wandelen zeggen ze bij ons op de streek.Zie meer in de tip die Ton geeft.

Opmerking

Nulletje vergeten!

Maak daar maar 2000 posten minimaal plaatsen van en Vogelmarktplaats the ether uit. Krijgen we mischien weer wat leven op dit forum. NOT!

gr kees

Opmerking

Working...
                              X