Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over ringen vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• vraagje over ringen vogels

Heb een vraagje over het ringen van mijn vogels
    ● moet ik hier voor bij een club
    ●is de vogelbond hier in belgie gewoon genoeg voor ringen te kunnen bestellen
    ●hoelang duurt het voor je de ringen hebt als je ze besteld hebt

mvg kenny

Je moet lid zijn van de vogelbond en op de site kun je zien wanneer je ringen kunt bestellen,via de bond krijg je dan een uniek kweeknummer,
    je kunt ook bij een goede dierenzaak ringen bestellen met alleen het jaartal en volg nummer
    m.vr.gr. Harry

Opmerking

http://www.nbvv.nl/ringen/index.asp

Citaat uit bovenstaande link, bijna bovenaan de pagina: bestellers die geen lid zijn dienen het naar het bondsbureau te sturen.

--

Hier nog een linkje om het zelf na te lezen van een Belgische Vogelbond: http://www.kbof.be/index.php/Formuli...ngenbestelling
      Last edited by Henk3; 27-03-2016, 11:56. Reden: Had even niet gezien dat de vraag over de Belgische ringen ging.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oke dan zullen we de belgische bond eens een mailtje doen hoe dat het zit
        mvg kenny

Opmerking

parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Opmerking

Ik zou dit willen doen omdat ik mijn kanaries en agroponise zou willen ringen en eventueel dit jaar er een koppel gouldamadinne en of sijsen of een soort vinken wil bij zetten en met kweken vandaar mijn vraag

Opmerking

De soorten die je nu hebt zijn niet ringplichtig, dus je kan ook ringen zonder eigen stamnummer bestellen via dierenwinkels. Dart is dan puur voor eigen administratie en om de leeftijd te bewijzen. Sommige sijzen- en vinkensoorten moet je wel officieel ringen.

Opmerking

Working...
                X