Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damm wat een mooie kooitjes, belachelijk duur...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Damm wat een mooie kooitjes, belachelijk duur...

Zitten echt hele mooie kooitjes tussen, snap alleen niet zo goed waarom zo belachelijk duur!

Niet mijn smaak en ook vind ik ze veel te klein. Ook voor een enkele zangvogel.

Prijs zal wel te maken hebben met kwalitatieve materialen, afwerking, accessoires etc. en natuurlijk winstbejag.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Vooral het laatste Hans.

In derde wereld landen in Azie zijn ze spotgoedkoop en zoals je al zegt veel te klein.
      Op vogelmarkten in Indonesie en Thailand zie je er dan Schama's en soortgelijke vogels in voor de zang.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Weet niet of jullie de site van Hothimo kennen, die bied ook vele houteren kooien aan. Voor veel normalere prijzen, maar zo mooi afgewerkt als er op deze pagina staan, ben ik nog nergens tegen gekomen...

Opmerking

Maar idd die prijzen slaan echt nergens op. 7500 dollar voor een kooi??? Wel mooi...

Opmerking

Op zich mooie kooitjes, maar voor het te verwachten gebruiksdoel -het huisvesten van een vogel- niet meer van deze tijd.

Dat neemt niet weg dat ze prima geschikt zijn om er een leuk droogboeketje in onder te brengen.

Tenzij er edelmetalen in deze kooitjes zijn verwerkt gaan de bijbehorende exorbitante prijskaartjes wat mij betreft helemaal nergens over.

#
            Last edited by rupicola; 12-11-2015, 10:34.
            Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Working...
            X