Mededeling

Collapse
No announcement yet.

speelgoed voor kauwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• speelgoed voor kauwen

Hallo,

Ik las dat kauwen houden van spelen. Ik voer kauwen en ze komen regelmatig in mijn kleine terras. No komen ook kleine kauwen, geboren in juli en augustus. Ik wil voor ze speelgoed maken. Heeft iemand ervaring met speelgoed voor kauwen?

nee, geen ervaring mee.

hier in de buurt zitten er ook veel, het zijn reuze nieuwsgierige vogels.

maar waarom wil je wilde vogels speelgoed geven ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik volg jouw berichten, en ik denk dat het tijd is, dat je je eigen vogel koopt. Zo lief hoef je voor wilde vogels niet te zijn Wilde kauwtjes lusten alles! Gewoon wat je over hebt van je eten, buiten zetten. Dit zullen ze graag eten.. Veel meer hoef en kun je eigenlijk niet doen ...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
        nee, geen ervaring mee.

hier in de buurt zitten er ook veel, het zijn reuze nieuwsgierige vogels.

maar waarom wil je wilde vogels speelgoed geven ?

Opmerking

Ja misschien overdrijf ik Ik vind het gewoon leuk om te zien. Soms geef ik ze wat kersen, druiven of walnoten omdat ik leuk vind hen zien wegvliegen met de kers of de druif in zijn snavel. ik observeer ook wat is het eerst voedsel die ze pakken. Kaas eerst, dan pinda's, dan brood en dan zaden en vruchten. Dank je Eduard voor de tips.Ik zal ze proberen

Opmerking

[COLOR="#0000FF"]Mocht het een genoegen zijn om wat over kauwen, je omgeving of vogels in het algemeen wat te lezen wil ik wel wat voor je betekenen door wat vaker neer te tikken hier.
            Je vraagt het maar[/COLOR].

Opmerking

Er bestaan speeltjes voor honden, katten, konijnen ... die bestaan uit een bal met gaatjes in waardoor er eten naar buiten kan vallen. Die bal kan je aan een koordje ophangen of los laten liggen. Door de bal te bewegen vallen er af en toe korrels uit. Aangezien kauwen ook graag kattenkorrels lusten, kan je voor hen ook gerust iets soortgelijks in elkaar knutselen?

Opmerking

[COLOR="#0000FF"]Helemaal mee eens, voor gemakkelijk, je kan ze dus kant en klaar kopen.
                Wel voldoende aanloop er bij aanbrengen om schrik te voorkomen.[/COLOR]

Opmerking

Working...
                X