Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keuzes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• keuzes

De website voor vraag en aanbod op het gebied van vogels.

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Ach Koen, ik hoor wel eens wat . . . . en krijg ook wel eens wat toegestuurd, maar neem van mij aan dat er genoeg (meer dan me lief is) aan me voorbij gaat hoor!

v.w.b. de wijze van keuren zal dit in eerste instantie wel wat stof doen opwaaien, . . . dat is vaker het geval bij veranderingen.

Het feit dat er nog steeds aanzienlijke verschillen bestaan is overigens op zich al opmerkelijk,
      althans naar mijn beleving had er al veel eerder sprake kunnen zijn van een meer eensgezinde (b.v. COM) richtlijn.

Amigo de los Psittacidos

Opmerking

wat betreft het samenwerken, vind ik het wel een verstandige keus.

toevallig stond er in het blaadje van mijn vereniging een grafiek, wat betreft de leden aantallen.

er is al jaren een dalende lijn, en de vergrijzing word hier ook steeds meer.

dus als 2 verenigingen, die het zelfde nastreven, kunt combineren, kan je een hoop geld besparen, en zo de hobby niet duurder te laten worden.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Zeker een verstandige keus! met wat mij betreft een behoorlijk 'beter laat dan nooit' gehalte.
          Bovendien heb ik eigenlijk ook nog niemand gesproken, die overtuigd (onderbouwd) negatief staat tegenover de samenvoeging van de 2 NL bonden.

Het zal ongetwijfeld wat hobbels op de weg geven, maar heeft simpelweg vele voordelen, b.v. ooktTen aanzien van het 'vullen' van 1 maandblad. (in plaats van 2)
          Niet geheel onbelangrijk is ook de 'slagkracht' naar buiten. (b.v. als het gaat om de Haagse positieflijstenwaan)
          Beter een flinke vuist dan twee losse polsen zal ik maar zeggen.

En dan nog even over voornoemd evenement ofwel de bondsshow:
          Beter 1 goede indrukwekkende show dan 2 n.b vrijwel gelijktijdig gehouden grote landelijke shows.
          Een en ander uiteraard wel met inachtneming van mijn eerder opmerking omtrent de andere waardevolle organisaties!

#
          Amigo de los Psittacidos

Opmerking

weet je toevallig al iets over de naam? aangezien de NBvV vele malen groter is en het erop lijkt dat de ANBvV zich aansluit zou ik toch zeggen dat je beter 5000 man kan laten wennen aan de naam NBvV dan 20000+ man aan ANBvV daarbij zijn al veel mensen dubbel lid.

Opmerking

Hoi,

Ik vind het ook goed dat de bonden samen gaan.
              De besturen zullen samen wel de details bespreken.
              Hierbij zal de naam wel het minst belangrijke zijn lijkt mij .

Wat mij opviel laatst dat er verschil zit in vogel keuren in Nederland en Europese standaard eisen.
              Groeten, Ben

Opmerking

Problemen zijn er om opgelost te worden, niemand had verwacht dat dit zonder hobbels zou gaan lukken.
                Ik vind het een zeer positieve ontwikkeling, er ontstaat een nieuwe bond die groter en sterker is.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

Opmerking

mee eens....
                  groeten Ton

Opmerking

Een gezamenlijke bondsshow als (eerste) ontwikkeling van de samenvoeging van NBvV en ANBvV zie ik ook als zeer positief,
                    maar hoe de nieuwe bond gaat heten en onder welke titel de bondsuitgave zal worden uitgegeven vind ik op dit moment nog niet zo interessant.
                    In dit opzicht had ik dus liever voortzetting van samenwerking met voornoemde organisaties gezien, maar die opvatting is inmiddels wel duidelijk.

Amigo de los Psittacidos

Opmerking

We krijgen dan misschien t.z.t. ook wel een mooi dik maandblad.....
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                        We krijgen dan misschien t.z.t. ook wel een mooi dik maandblad.....
                        daarvoor ben ik ook nog bezig Henk

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

als, de 2 bonden samen gaan, misschien dan een geheel nieuwe naam kiezen.
                            groeten Ton

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                              als, de 2 bonden samen gaan, misschien dan een geheel nieuwe naam kiezen.
                              Hier ben ik het dus niet mee eens, beide namen ANBvV en NBvV zijn gesetteld, hebben bekendheid in de wereld buiten de vogelwereld (denk aan sponsoren). dus in mij opinie zou je een van de 2 al moeten nemen als omvattende naam. en dan zou voor mij NBvV de meest logische zijn. ook omdat daar al de meeste leden aan 'gewend' zijn.

Opmerking

Working...
                              X