Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Profiel verwijderen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    zo is het, een tijdje rustig aan doen, en dan over een tijdje nog eens kijken wat je er mee wil.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #17
      ja, ik snap het wel hij is nog jongen en dus niet zo ervaren, maar ik zou wel eens willen weten wat zijn ouders er nou precies mee doen, omdat al die vogels dood zijn.
      groeten gijs

      Opmerking


      • #18
        Mijn ouders weten mijn situatie. Ik wilde ook stoppen maar dat mocht niet. Ik heb er zelf wel voor gekozen om te stoppen en dat wat op zich geen slechte keuze. Anders waren er misschien nog meer dood gegaan.

        Ik denk toch dat het beter is dat ik hier weg ga. Zo loopt het ook niet lekker

        Opmerking


        • #19
          Wat al gezegd is Matthijs, doe gewoon even wat rustig aan en kijk anders gewoon mee. Al heb je maar een paar vogeltjes. Ook dan kan je gewoon meekijken en lezen. Reageren doe je alleen als je dat zelf wil en zelf leuk vind.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #20
            raar dat de beheerder niet reageert op mijn PB..

            Maar dat geeft niet, ik probeer het nog 1 keer om hier op het forum te blijven. Gaat het weer niet lekker dan vraag ik weer of mijn profiel wordt verwijdert!

            Opmerking


            • #21
              Gewoon doorgaan Matthijs, soms zit het tegen en soms zit het mee.
              Daar heb ik ook wel eens last van.

              Opmerking


              • #22
                wat maak je je toch druk over je profiel Matthijs
                wat geeft het nu als je profiel niet verwijdert word,je bent toch niet verplicht om steeds op deze site te kijken?
                wil je alleen nog zeggen dat ik altijd met veel plezier naar jou mooie foto,s gekeken heb, je zag je daarin gewoon groeien
                nu niet je kop laten hangen als het even niet zo lekker gaat [weet trouwens helemaal niet wat er aan de hand is en gaat me ook niks aan]

                vr gr Gert

                Opmerking


                • #23
                  Alles is hierover eigenlijk al gezegd Matthijs.

                  Gewoon lekker rustig op de achtergrond mee lezen en alleen reageren als het je aangaat of uitkomt. Je hoeft trouwens niet eens ingelogd te zijn om mee te kunnen lezen op dit forum dus je zou ook gewoon langs kunnen komen als een "gast" Success ermee.

                  Groet, Kees, Tauranga Nieuw Zeeland
                  (Las dit en vond het wel geniaal. Vraag: wat is het verschil tussen een genius en een domkop? Genius heeft zijn grenzen!

                  Opmerking


                  • #24
                    Als gast kun je helaas de bijlagen niet bekijken bij berichten (logisch). Ook kun je geen gebruik maken van de zoekfunctie, wat naar mijn idee minder logisch is.

                    Matthijs, de Webmaster reageert niet direct. Je zult even geduld moeten hebben. Als je niet wil dat je profiel verwijderd wordt, zou ik voor de zekerheid nog een berichtje sturen.

                    Opmerking

                    Working...
                    X