Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Unieke dwaalgast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Zonde eigenlijk dat altijd alles ten kosten van iets moet gaan.. Ik had trouwens nog niet van DBA gehoord heb de app gedownload..Las vandaag dat de kaasboer zijn weiland ook niet meer ter beschikking stelt ivm vogelgriep en omdat het ook broedgebied voor weidevogels is..Maar het leed is idd al geschiedt.
    Met vriendelijke groet,

Sandra

Opmerking

En er is een nieuwe melding van een roze spreeuw zegt Adri de Groot nog, om de privacy te beschermen van de mensen waar bij de vogel gezien is, zijn er gewoon mensen die al gps locaties doorgeven.. Met dit soort dingen kan ik me heel goed voorstellen dat zelfs de politiek hier een verbod op zou willen. Iemand geeft notabene aan dat om privacy redenen het niet bekend mag worden en andere gaan doodleuk aan de haal met de gegevens.
      Met vriendelijke groet,

Sandra

Opmerking

Ik ben sinds een paar jaar ook vogelaar, maar ik verbaas me regelmatig over de onbeschofte "collega's". Over hekken, bordjes negerend, alles voor hun eigen ego. Jammer!
        Ik heb zelf stomtoevallig een paar zeldzame gezien vlak voordat de drukte begon, dan wacht ik even met melden.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk Bericht
          Deze manier van vogelspotten wordt dan een ongewenste wedstrijd tussen de spotters.
          Wil men deze waarneming toch wereldkundig maken, dan kan men ervoor kiezen de lokatie geheim te houden.
          Of zit ik ernaast?
          Helemaal mee eens. Vogelspotten is voor mij ook een natuurbelevenis en de kunst is om zelf bijzondere en interessante soorten te spotten. Filerijden en dan met 100 man om een vogeltje te staan heeft hier mijns inziens weinig mee te maken.

groet Patrick,
          www.world-birds.com
          Last edited by World-birds.com; 17-12-2014, 16:24.

Opmerking

Working...