Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kattenverjager Solar GardenGuard Home-Shopper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

In art 16 lid 3 van de wet staat dat ; Een ieder is verplicht te verhinderen dat een dier dat hem toebehoort of onder zijn toezicht staat, in het veld dieren opspoort, doodt, verwondt, vangt of bemachtigt"

dit houdt dus in mijn ogen ook in dat de kat net zoals de hond niet los mag.
    omdat deze kan jagen op o.a vogels etc wat van de wet dus niet mag.
    ik heb zelf schade gehad van de buren zijn kat toen heb ik deze wet aangekaart en zei hebben toen onmiddellijk een ren gemaakt voor hun katten(wat in mijn ogen heel normaal is want de hond moet toch ook in een kennel!)
    Onze katten komen niet los op het erf.wij hebben een ren gemaakt zodat niemand last van onze katten heeft(vrouw haar hobby ).
    Hopelijk komt hier nog eens duidelijkheid over.

mvg klaas
    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

Als 'advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu' maakt Vroege Vogels zich al meer dan 45 jaar hard voor een groener Nederland op tv, radio en online.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

bedankt henk voor de links, maar ik hoop tot we niet opnieuw deze kant gaan uitdraaien?.

want dat hebben we gehad en zijn verschillende meningen over, dus hoop tot dit zeker niet opnieuw opgerakeld wordt want ben dat al beetje moe onder tussen.

ok sommige houde van katte sommige moete er nix van hebbe, die vinde katte moge niet buite en moete binne opgeslote worden, en de andere vind dit zever en die wilt tot de katte blijven los lopen.

dus hoop het echt tot we hier nu echt niet verder gaan over discuseren, want kennen allemaal onder tussen het antwoordt.

Opmerking

helemaal mee eens maar wou nog even aankaarten dat er een wet voor is zodat sommige mensen er nog wat aanhebben als ze last of schade van hebben

mvg klas
          Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

Opmerking

Bedankt Klaas,

Nu weet ik dat de buren ook een verplichting hebben.

groet,
            Gert-Jan

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069
              bedankt henk voor de links, maar ik hoop tot we niet opnieuw deze kant gaan uitdraaien?.

want dat hebben we gehad en zijn verschillende meningen over, dus hoop tot dit zeker niet opnieuw opgerakeld wordt want ben dat al beetje moe onder tussen.

ok sommige houde van katte sommige moete er nix van hebbe, die vinde katte moge niet buite en moete binne opgeslote worden, en de andere vind dit zever en die wilt tot de katte blijven los lopen.

dus hoop het echt tot we hier nu echt niet verder gaan over discuseren, want kennen allemaal onder tussen het antwoordt.
              Het was geenszins mijn bedoeling om er een "vete" over te beginnen. Maar een beetje info is nooit weg dacht ik.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

had het door toen ik de link las tot je dit niet van plan waard, nee klopt info is altijd welkom maakt niet uit hoe het beschreven is.

Opmerking

Schadelijk volume

Het schadelijke apparaat de kattenverjager wordt besproken in de tweede kamer:

Daarop staat een Meldpunt Schadelijk Geluid. Zij zijn te bereiken via http://www.pieptonen.nl

Opmerking

Er zijn zelfs vogel verjagers dat een omtrek van 1 km heeft? Het verjagen van (beschermde) vogels is lijkt mij verboden?

Opmerking

Working...
                    X