Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stelling!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

heb ook van een kweker die netjes alles bij houd van temp en RV wel eens bekritiseerd omdat het hydrometer in de kweek ruimte hangt en niet onder de pop word gemeten daar zit een duidelijk verschil meen dat het op een ander forum was. Ook is de RV in de natuur niet constant verschilt per dag .
    dit zet mijn dan aan het denken en laten we eerlijk zijn we hebben allemaal wel eens ingedroogde eieren en als 1 van de redenen kan zijn dat de holle bodem een mogelijke oorzaak kan zijn test ik dat graag uit .

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Drum
      Ik kweek ruim 50 jaar vogels en leer nog steeds nieuwe dingen erbij.
      Dus het aantal jaren is in deze geen criterium, alleen wat je ervan opgestoken hebt.
      Het aantal vogels, wat ik kweek is voor mij geen graadmeter, maar wel de kwaliteit.
      Dat is voor mijn niet anders meneer drum . wil niet zeggen dat kwantiteit niet hand in hand kan gaan met kwaliteit. Ook weer zo iets kwaliteit wat is dat het geen wat een keurmeester zegt op een keurbriefje is voor mijn niet echt een bewijs dat het kwaliteit is kan wel een vogel zijn die uit een zeer slecht vruchtbare lijn komt dus kwaliteit norm is bij mijn anders .

goede bouw zoals in de natuur
      goede voer eigenschap zoals in de natuur
      goede vruchtbaarheid zoals in de natuur dat zijn mijn graad meters van kwaliteit kan goed zijn dat ik wat vergeet of verkeerd ziet .

elke dag leren we tenslote bij ook met tegenwind meneer drum

Opmerking

duidelijk zo

Het zal duidelijk zijn dat er weer voldoende "op de man/vrouw" is gespeeld. Graag van hier af weer een inhoudelijke discussie, het zou zo maar interessant kunnen worden.

Groet,

Rob.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje1
          deze had ik niet gelezen meneer drum als ik iets zeg kom ik mijn woord na gezien het feit dat ik tot laat heb gewerkt en mijn vogels heb verzorg en altijd voor gaat heb u het onderzoek iets later belangrijk er in is de grafiek van temp pieken .

hoop dat u er weer wat van leer want stil stand is achter uitgang.

met vriendelijke groet bartje1
          Beste Bart, bedankt voor het artikel,eerlijk is eerlijk, jij bent jouw belofte nagekomen.
          Mijn conclusie van gisteren was te voorbarig en daarvoor mijn excuses.

met vr. groet,
          Drum.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RobK
            Het zal duidelijk zijn dat er weer voldoende "op de man/vrouw" is gespeeld. Graag van hier af weer een inhoudelijke discussie, het zou zo maar interessant kunnen worden.

Groet,

Rob.
            Ik heb mijn excuses netjes aangeboden aan Bart en op de man spelen is niet mijn ding.

Opmerking

Dat vind ik netjes Meneer Drum echte heer.

Opmerking

Working...
              X