Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Katten afschieten!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

www.fretteren.eu

Opmerking

Wijsheid komt met de jaren.

Groet, Kees, Perth airport, WA, Australia.

Opmerking

Ook ik vind het rare uitspraken van mensen als ze een ander willen pijnigen.
        Niet alleen hier voor een poes, maar bij meerdere plaatsen roepen ze "Ophangen!" en "Kogel door de kop!"
        Ikzelf zou een persoon niet eens kunnen slaan.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
          Wijsheid komt met de jaren.

Groet, Kees, Perth airport, WA, Australia.
          idd kees ben wijzer geworden met de jaren maar nog niet voldoende voor dit te kunnen vergeten.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage
            Ook ik vind het rare uitspraken van mensen als ze een ander willen pijnigen.
            Niet alleen hier voor een poes, maar bij meerdere plaatsen roepen ze "Ophangen!" en "Kogel door de kop!"
            Ikzelf zou een persoon niet eens kunnen slaan.
            dus gravenimage gij hebt nooit ruzie gehad met iemand tot ge een slag op uw gezicht kreeg ofs?. als dit vaker is gebeurt zorgt ge wel tot ge uw eige kunt verdedigen hier tegen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door loxia
              ik vraag me af welke vreemde kronkels mensen zoals jij in hun hoofd hebben! verontwaardig doen om een dode kat is tot daaraantoe, maar als je bereid bent om hiervoor mensen levend te begraven ben je echt rijp voor de psychiater. ik zou er snel een opzoeken als ik jou was. alle seinen staan bij jou op rood !!!
              Wanneer iemand aan 1 van mijn dieren komt zal ik waarschijnlijk ik precies zo reageren, of het nu een hond, kat of vogel is, je blijft er maar mooi met je jatten vanaf, en is het een heterdaadje...tja dan zijn de gevolgen waarschijnlijk niet te overzien voor de persoon in kwestie, dat dit mijn persoon waarschijnlijk wettelijk in de problemen kan en zal brengen neem ik op de koop toe!!!!

dus staan mijn seinen ook op rood, wist ik zelf al maar nu jij ook!!
              Vr.Gr.

Rob

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Rob van H.
                Wanneer iemand aan 1 van mijn dieren komt zal ik waarschijnlijk ik precies zo reageren, of het nu een hond, kat of vogel is, je blijft er maar mooi met je jatten vanaf, en is het een heterdaadje...tja dan zijn de gevolgen waarschijnlijk niet te overzien voor de persoon in kwestie, dat dit mijn persoon waarschijnlijk wettelijk in de problemen kan en zal brengen neem ik op de koop toe!!!!

hahaha!. wist wel tot er meer gelijk mij waren die het zelfde dachten als ik. haha ROB VAN H gaan we clubje oprichten met naam(de rood seinen club!).

Opmerking

ach, ik noem het houden van mijn dieren en alles voor ze doen om ze een waardig bestaan te geven, anderen noemen het "alle seinen op rood"

ik vind/noem mezelf een dierenvriend, hoe noemen die personen zichzelf dan???

mijn dieren nemen een wezenlijke plek in in mijn bestaan, met name de honden en katten zijn onderdeel van ons gezin en zullen dus ook op dezelfde manier worden beschermd!!
                  Vr.Gr.

Rob

Opmerking

ach, ik noem het houden van mijn dieren en alles voor ze doen om ze een waardig bestaan te geven, anderen noemen het "alle seinen op rood"

ik vind/noem mezelf een dierenvriend, hoe noemen die personen zichzelf dan???
                    dit vind ik nu ook helemaal mee eens!. tjha mijn ma heeft altijd gezegt zo lang je gelukkig bent met wat je hebt en alles er voor over hebt geeft je dat meer waarde. deze raad neem ik dus mee tot in mijn graf. jha ik noem me zelf ook zo, hier komen mijn beesten op de 1ste plaats de rest is bij zaak. jha dat vraag ik me dus ook af, liefhebbers wat dus niet alles over hebben voor hun dier?. zo hoort het dus ook te zijn!, het enigste wat ik heb zijn mijn beesten dus zal ook wel echt alles doen voor ze te beschermen koste wat kost.

Opmerking

Nu dat duidelijk is, gaan we weer on-topic!!

de zwerfkatten problematiek, die is er en die moet ook worden gereguleerd als het aan mij ligt, maar wel op de meest diervriendelijke wijze die men zou kunnen bedenken. botweg afschieten vind ik persoonlijk niet diervriendelijk.
                      Vr.Gr.

Rob

Opmerking

Nu dat duidelijk is, gaan we weer on-topic!!

de zwerfkatten problematiek, die is er en die moet ook worden gereguleerd als het aan mij ligt, maar wel op de meest diervriendelijke wijze die men zou kunnen bedenken. botweg afschieten vind ik persoonlijk niet diervriendelijk.
                        haha zkr, dit klopt vind het ook niet leuk als je overal zwerf katte hebt zitten, die je hele voliere na de botte helpen door de vogels op te jagen door aan de draad te hangen. dan loop ik ook na buiten voor ze weg te jagen.(dor mijn zusje haar kat na buiten te gooie), deze is geboren in het wild! maar we hebben hem in huis genomen en het beeske heeft liefde tot overvloed, waren eerst 3 stuks nu nog maar 1, de oudste was 15jaar geworden hebben we moete laten inslapen, probleem met deze kat is tot hij in het wild geboren is geweest en binnen houden lukt dus niet. hij blijft miauwen tot je hem na buiten laat,laat je hem niet na buiten begint hij te vechten met de hond. hij gaat na buiten voor zijn terretorium te beschermen en doet waar hij het beste in is. waterratte vangen! ben content want hij houd de ratte weg bij mijn vogels, want ratte pakken dus ook vogel!!. ik vind het gewoon van deze katte te vangen en proberen terug een normale huiskat van te maken met veel liefde en vertrouwe te geven. afschieten verzuipen sta ik dus allemaal niet toe!. als het niet diervriendelijk kan gaan laat ze dan met rust!, denk je jhjh blabla schiet ze zelf wel af. begin dan bij uw eige voor ge iets aan een weerloos dier doet.

Opmerking

het beste in mijn ogen is gecastereerd worden en late gaan. ze zullen uiteindelijk wel sterven aan/een natuurlijke oorzaak en niet door katte haters onder ons!. koop je een kat of krijg je een kat laat deze bij 6 maanden knippen en kan der geen probleem van komen. want in het begin is het lief en schattig en daarna geen tijd meer voor ze hebben en idd dan worden ze gewoon los gelaten, ook hier ben ik tegen!. haal dan geen in huis want geen dier blijft lief klein en schattig geen!. ik heb 4 jaar geleden ook een zwerfkat hier gehad en ik gaf ze eten samen met de buurvrouw. na 2tal weken was de kat zo rustig en lief terug geworden toen heeft de buurvrouw ze in huis genomen. deze is onder tussen wel gestorven want ze had ook al jaartjes mee. maar wil maar een punt maken niet elke zwerfkat en vuiligheid!. elk dier kan met liefde en vertrouwe terug een normaal dier worden hoe veel moeite en tijd je er ook in moet steken dit komt altijd terug goed. dus als we gewoon allemaal samen zouden werken aan dit probleem zou dit ook voor weiniger overlast zorgen.en het is diervriendelijk dus ben ik altijd voor te vinden!. maar het heeft idd tijd nodig en dat hebben de meeste niet meer er voor over.

Opmerking

misschien kun je een afspraak regelen met tequila in en in triest . zodat jullie samen hulp kunnen zoeken, neem dan ook maar gelijk die 120 kilo buldog van jou mee. ik zit al langere tijd op dit forum en heb dit altijd met plezier gedaan, maar het wordt zo zachtjes aan wel minder. met enige regelmaat duiken hier mensen op met een instelling waar zelfs een neanderthaler zich voor zou schamen. eerlijk gezegd vindt ik dat de moderator jullie van dit forum af moet kicken.

Opmerking

indien de moderator zich daartoe geroepen voelt moet hij dat zeker doen!! Dat jij de gevoelswaarde van een dier voor een mens niet kan begrijpen zegt meer over jou als over mij
                              Vr.Gr.

Rob

Opmerking

Een mening uiten mag. Mensen daarbij beledigen niet.
                                Je hebt gezegd dat je niet van dat soort uitspraken gediend bent en klaar. Dan moet je niet blijven doordrammen dat ze maar een psychiater moeten opzoeken. Zo kan elk mens wel ergens hulp voor krijgen.

Opmerking

Working...
                                X