Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nummer Kweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nummer Kweker

Dag vogelvrienden, ik ben met spoed op zoek naar het telefoonnummer van Martin Pas uit Rijssen, dit in verband met het ophalen van vogels.

Als dit niet toegestaan (vragen van nummers) is svp even melden, en verwijderen.

Alvast hartelijk bedankt allemaal!
    Een flierefluiter met een vogelhart.

goudengids ofzo?
    Gouldamadine kweker, lid van SNGN.

Groeten, Anne van Tuijl. ( Jeugd )

Opmerking

Ik heb alles al geprobeerd...

Niks gevonden..

Opmerking

Ik krijg 2 hits bij telefoongids, dus ik zou gewoon proberen..

Opmerking

Ik heb z'n adres, dus ik weet dat die het niet zijn Toch bedankt voor de moeite!

Opmerking

Graag gedaan, veel geluk ermee :P

Opmerking

Als je zijn adres weet dan bel je toch gewoon 1888 of ga na de site van 1888 dan is het gratis. Is er geen vermelding op dit adres probeer het dan met een huisnummer naast deze persoon zodat je dan de buurman te pakken hebt. Deze kan je dan misschien verder helpen.
              M.v.g. Sepke

Opmerking

Geen idee hoor of deze het is.

This website is for sale! telefoondetective.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, telefoondetective.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

ik zal even een update geven:

Ik heb een nummer gevonden, dat bij het adres hoorde, via 1888.
                  Gebeld, en ik krijg iemand aan de lijn die 3 jaar geleden verhuisd is van het adres dat ik kreeg (van Martin). Maar diegene wist wel dat de bewoner die er nu woont ''iets'' met vogeltjes deed.

De meneer met wie ik onderhandelde, deed samen met iemand. Nu verwacht ik dat dit diegene is. Ik heb Martin Pas nog gemaild, en ik hoop dat hij reageerd. Ik houd jullie op de hoogte.

Opmerking

Je kan het ook proberen via Ixquick. com
                    of Ixquick.nl
                    Succes

Opmerking

Ik heb geen contact met deze meneer kunnen leggen. Ik heb hem een laatste mailtje gestuurd en ik hoop dat hij daarop antwoord.

Het hele euvel ging over het kopen van een koppel Staartmezen, wat hij voor mij klaar had (heeft?) zitten.

Opmerking

Beste Wiene,

In de eerste plaats is het plaatsen van mailadressen op het forum niet gewenst omdat er spam-bots het hele web afzoeken naar mailadressen en die dan voorzien van een hoop ongewenste mailtjes.

Op de 2de plaats is het niet gewenst om andere personen publiekelijk via mailgegevens of naam bekend te maken of eventueel terecht te stellen op het forum. Dit zou u waarschijnlijk ook niet willen.

Over de oorzaken of redenen waarom iemand u geen antwoord wil of kan geven kunnen wij als forumbezoekers geen zinvol woord zeggen. Wij weten geen achtergronden.

Is u onrecht aangedaan dan zou ik u willen adviseren om aangifte te doen bij de politie.

mvg. Ele

Opmerking

Working...
                        X