Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De dierenpolitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• De dierenpolitie

Circa 10 % van de huidige klpd-ers zou moeten worden omgevormd tot / geworven voor de dierenpolitie.
    In het kader van een tekort aan manuren (vrouwuren ) zouden ze bij de voetbalwedstrijden misschien kunnen bezuinigen.

Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Krijg ik dus 500 man extra op de koffie. En dat alles om mijn vogelringentjes te controleren? Nou ja gezellig fuif wordt dat.

Zo wordt vogeltjes houden wel een dure hobby bedenk ik net!!!

Uiteraard zal de wet uitgevoerd en er toezicht op gehouden moeten worden. En ja er zijn vaak misstanden met dierwelzijn en dier gerelateerde zaken. Het is echter een zaak van prioriteiten stellen. Persoonlijk vind ik dat er andere zaken in Nederland spelen die meer aandacht vragen. Zet daar die mensen op in.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
        Krijg ik dus 500 man extra op de koffie. En dat alles om mijn vogelringentjes te controleren? Nou ja gezellig fuif wordt dat.

.
        Als jij dat denkt zal het bij jouw wel nodig zijn ,zeker.?

Het werk van dierenpolitie houd heel wat anders in.
        Gewoon optreden tegen alle vormen van dierenmishandeling ,,en daar valt ringen controleren helemaal niet onder !

Opmerking

Bestek 81

Hoeven de voetbalclubs dan ook geen belasting meer te betalen?

Groet,

Rob.

Opmerking

Beste Animal, als ik achter een van mijn opmerkingen de volgende smiles plaats dan betekend dit dat je dit als grap, mop en zeker niet als serieus gemeend moet nemen. Dat die mensen niet de ringen gaan controleren weet ik ook wel. Voor de verdere rest wil ik niet eens op jouw ongenuaniseerde opmerkingen ingaan. Zeker niet als jij het zo bedoeld zoals ik het opvat. Zulke opmerkingen zeggen dan meer over jouw dan over mij.

Opmerking

Hoeven de voetbalclubs dan ook geen belasting meer te betalen?
              Alleen BTW en eventueel vennootschapsbelasting als ze winst maken denk ik.
              Verminder alle salarissen van die knulletjes met 25%, hef 3 of 4 bestuurslagen, minstens de helft van de assistenten, directeuren en dergelijke op en weg is het probleem. Dan kan elke profclub makkelijk 100 beveiligers inhuren.
              Laat mij maar een weekje de baas zijn...
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

Opmerking

baassssssssssss

Zaak ligt toch wat genuanceerder. Als je afdraagt aan de gemeenschappelijke pot (BTW, vennootschap) mag je ook verwachten dat je van de algemene taken uit die pot mag putten( politie o.a.). Dat staat los van de veel te hoge salarissen van profvoetballers en andere werknemers in deze bedrijfstak. Over dat laatste hebben we absoluut geen meningsverschil.

Groet,

Rob.

Opmerking

Laat mij maar een weekje de baas zijn...

Heb je het nu over de dierenpolitie of thuis Ton?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Working...
                  X