Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balen zeg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Balen zeg

groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

hey

nja je hebt zo van die mensen die maar vogels bevestigen op internet en blablabla en alst zover is zit je daar thuis te wachten heel u dag omzeep omdat ze niet komen opdagen!!! ik leg geen koop meer vast ik zeg altijd wie eerst hier is mag ze kopen

Opmerking

als ik jongen te koop heb, zitten ze zowiezo al apart in een kooi. zodra ze zelfstandig zijn, en ze blijven er niet bij, haal ik ze uit de voliere, en gaan ze apart. dan kunnen mijn voliere vogels gewoon doorbroeden, en komen er kopers, dan kan ik ze zo pakken.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

ik geef nooit mijn mijn adres voor ik een telefoonnummer (lieftst vast nummer en geen mobiel) heb, ik bel dan terug voor een afspraak te maken , dit omdat mijn voliere 1x is leeg geroofd, zo heb je toch wat meer houvast dat een koper wel komt opdagen, anders kun je hem bellen waarom hij/zij de afspraak niet is nagekomen. ( en dit heeft niemand graag)
          www.fretteren.eu

Opmerking

hey jeroen wat vraag je voor gele mussen

Opmerking

ik heb het ook ooit meegemaakt maar hij kwam de volgende dag hij zij dat hij zich vergist had dus kreegik er nog 10,00 bij
              ik kan alleen reageren want ik weet niet hoe ik een onderwerp kan starten

Opmerking

Tja, heel herkenbaar.

Ooit eens een koper voor 9 jonge kleine cubavinken gehad, hij zal ze zondag om 12:30 op komen halen, vogels uit gevangen, hele zondag gewacht, niemand die kwam opdagen.

Een dag erna een mailtje gekregen "sorry ik had autopech". Mail of bel dan even denk je dan.

Maar over het algemeen heb ik nooit echt problemen gehad met mensen over de verkoop van vogels
                Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

ik heb dat zo vaak gehad niet alleen met vogels ook andere spullen
                  zelfs wel eens een dreigement .
                  maar ben er zo klaar mee
                  en je mailt netjes eerste keer pc kapot
                  2 keer auto stuk
                  3 keer niks
                  4 dagen gewacht niks gehoord zeg sorry meneer bied het prudukt wat ik aan bied weer opnieuw aan wens je veel succes met je zoektocht
                  gelijk verkocht 5 dag telefoon van vorige man krijg je ook nog een dreigement dat hij zo op de stoep staat en maar moest zorgen dat het ding zo spoedig mogelijk terug kwam .
                  hij wist m adres en zou zo spoedig mogelijk op me stoep staan en me wel even doorlaten .
                  zeg meneer wens je veel succes heb hier 2 pitbuls liggen die lusten uw rauw dus wens je veel succes
                  paf de foon erop
                  heel erg hoor had dit nog nooit meegemaakt maar ben misschien wel een dame maar niet op me mondje gevallen haahahaha

natuurlijk nooit meer iets gehoord van hem

Opmerking

ja dat ken ik ook,maar overkomt mij niet meer..
                    als er een tijd is afgesproken wil ik een halfuur nog wachten en dan is het helaas..
                    zelf probeer ik overal ook optijd te zijn liefst een 10min te vroeg dan te laat,heb er zo'n hekel aan..

zelf heb ik voor de jonge vogels een andere voliere,zodat ik de andere vogels niet te vaak hoef te storen..
                    Groeten Petro

Opmerking

zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen H
                        Maar toen ik nog zebravinken had, heb ik ook een paar vervelende ervaringen gehad. Ik heb ik ook een aantal keer mensen aan de deur gehad, waarbij ik merkte dat ze echt vrijwel niets over het houden van vogels wisten. Zebravinken zijn natuurlijk niet zo duur, dus waarschijnlijk zijn ze enkel daar op af gekomen. Als ik de vraag krijg: "Oh, heb je ook gele mussen?", terwijl ze een kanarie aanwijzen, dan word ik natuurlijk niet blij ... Natuurlijk sta ik open voor mensen die nog nooit vogels hebben gehouden, maar dan vind ik wel dat ze zich een beetje in moeten lezen.
                        Mede hierom houd ik geen zebravinken meer, sindsdien heb ik het gelukkig ook niet meer meegemaakt. Maar toch ben ik wel benieuwd wat jullie in zo'n geval doen?
                        Heb ook zo al mensen gehad die amper iets over parkieten wisten. Heb ze dan gewoon een ganse uitleg gegeven over wat het voer was, badje aanbieden, drinkflesje, grondbedekking, kooi. Geen problemen mee. Als de kopers geen aangepast voer hebben geef ik ze zelfs nog een zakje mee tot wanneer ze naar de winkel kunnen.
                        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

ik bood eens een hele grote kamervoliere ter nieuwwaarde van 160 euro was net 3 maanden oud .
                          mailt me iemand
                          ik bied je 15 euro ik ben een man van 50en heb wel geen vervoer als ik hem even naar hem thuis wilde brengen .
                          moest zelf voor de benzine kosten op draaien hij woonde maar liefst 130 kilometer van me vandaan .

pffffffffffffffffffff
                          je maakt de gekste dingen mee

och vind het soms wel lachen

Opmerking

Bij mij gaat alles in een keer weg ,,of naar Sprundel(de bosruiter) ,of naar Zagers in st'Willebrord.
                            Bengt misschien minder op ,maar wel zo gemakkelijk.

Opmerking

Vr.groeten van
                              Antoni

homepage:
                              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Working...
                              X