Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelbeschermingsorganisaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Vogelbeschermingsorganisaties

http://www.vogelbescherming.nl/index...B7B4C1D4BFBD55

De statuten van de Vlaamse vogelbescherming: http://www.vogelbescherming.be/site/...=46&Itemid=111

https://www.minaraad.be%2Fdigibib%2F...EVja1tE7A-LB7Q

O.a. wolf, vos en lepelaar:

Midas en Reintje

Nee hoor, geen problemen om wolf en vos een speciale status te geven. Reintje loopt hier 's avonds door de woonwijk voor de gezelligheid en.....ze hebben beide opdracht om alleen het overschot (of overgeschoten of teveel geschoten) ganzen te consumeren. Aan de grenzen zullen dan ook LNV wegwijzers komen die de ganzenoverschotplaatsen zullen aanduiden.

Groet,

Rob.

Opmerking

Er lopen heel wat wolven in schaapskleren.
      Vr.groeten van
      Antoni

homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Vossen komen, vossen gaan....
        Wolven komen, wolven gaan....

En de jagers....... zij zullen altijd blijven bestaan.

Hier schieten ze een haas en in Zuid-Europa een lijster. Enig verschil? Denk het niet.
        Overeenkomst? Lekker.

Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Na het doorlezen van meerdere wetenschappelijke onderzoeken en diverse rapporten en dit te vergelijken met de sprookjesachtige doelstellingen van een aanzienlijk deel van de dierenrechten organisaties, meen ik een GROENE en vooral EERLIJKE mening te hebben kunnen vormen.

WE WORDEN GEF...T Het waarheidsgehalte en de geloofwaardigheid van de uitkomsten van deze onderzoeken en rapporten komt daarmee zwaar in het gedrang.

Nog erger en verachtelijker is dat deze organisaties spelen met de natuur en zelfs aan durven sturen op het zeer bedreigd raken van bepaalde diersoorten om in een later stadium hun gelijk weer te kunnen halen.

Deze "partij tegen dieren en een gezonde natuur" schopt wat tegen andere partijen en organisaties aan welke door hen schuldig worden bevonden aan het inkrimpen van bijv. een grutto populatie, welke voor een flink deel door hen zelf in de hand is gewerkt.
          Zo kunnen ze hun eigen bestaansrecht kunstmatig intact houden.

Daar mijn doelstelling is om de waarheid zo veel als mogelijk te achterhalen en recht te doen aan de natuur is het zeker niet mijn bedoeling om de vele vrijwilligers (of vrouwen) voor het hoofd te stoten.
          Zij zijn niet verantwoordelijk voor het misbruiken van hun oprechte betrokkenheid met de natuur.
          Mocht dit toch zo overkomen, dan mijn welgemeende excuses.

mvg Eelke

Opmerking

Ook mijn kwaadheid is iets afgezakt maar ben nog steeds zwaar geraakt door deze ontdekking.
            Dat andere partijen het niet zo nauw nemen met de natuur was reeds bekend, maar een partij die het pretendeerd het goed voor te hebben met de natuur en dieren mag je toch iets anders van verwachten?

Iemand die het in 2007 al wist:

Lees maar na:

Opmerking

Je hebt het bijzonder goed omschreven, Eelke.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door ele
                WE WORDEN GEF...T door een niet te onderschatten deel van de dierenrechten organisaties met als hoofdmannen (lees vooral vrouwen of vrouwelijke hormonen) de partij voor dieren.

Daar mijn doelstelling is om de waarheid zo veel als mogelijk te achterhalen en recht te doen aan de natuur is het zeker niet mijn bedoeling om de vele vrijwilligers (of vrouwen) voor het hoofd te stoten.
                Nee, dan moet je vooral over vrouwelijke hormonen gaan praten.
                Vrouwen hebben wellicht meer last van hormonen dan mannen (hoewel evenveel hormonen aanwezig), maar kunnen ondanks dat toch redelijke beslissingen nemen, zonder onderhevig te zijn aan testosteron dat ons tot koste wat kost presteren en uitstijgen boven anderen, aandrijft.

Als je echt de waarheid wil onderzoeken weerhoud je je van gevloek en van lukrake, in een opwelling geuite (door hormonen gestuurde??) opmerkingen en ga je echt objectief te werk.

Als je subjectief te werk gaat, ga je bevooroordeeld te werk, waarna je je gaat opwinden en kwaad maken, om zo gefrustreerde uitingen te doen zoals hierboven.
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

Ten eerste wil ik je hartelijk bedanken voor je reactie.
                  Omdat mij nu ff de tijd ontbreekt zal ik later een vollediger reactie trachten te geven.

ennuuu heb je mij "horen" vloeken?

op of uck

Opmerking

Ten eerste wil ik je hartelijk bedanken voor je reactie.
                    Omdat mij nu ff de tijd ontbreekt zal ik later een vollediger reactie trachten te geven.

ennuuu heb je mij "horen" vloeken?

op of uck
                    Horen niet, maar ik heb (helaas) genoeg fantasie om de puntjes in te vullen van jouw dikgeschreven gedeelte.

Ik ben het verder overigens met je eens, dat het niet klopt wat er in wereldse organisaties gebeurt hoor. Doorgaans is het geld en de macht belangrijker.

Het ging mij er alleen maar om dat je je merkbaar druk maakte en ineens uithaalde naar vrouwen en hun hormonen.
                    Dat was een beetje flauw en onnodig.

Verder natuurlijk succes met je onderzoek, maar ik denk niet dat de waarheid hieromtrent je gelukkiger en tevredener gaat maken. Vooral omdat je er niets aan kunt veranderen. Velen zijn je voorgegaan en nog steeds blijft het om die 2 dingen draaien: geld en macht.
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

Opmerking

OP of UCK dat mag een ieder zelf invullen

Opmerking

Ja, maar gefOPt hoef je niet te verbergen met '...'

Afijn, boeit niet verder.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Het zou inderdaad verkeerd kunnen worden opgevat, sorry.

De hormonale balans en de mogelijke effecten op o.a. emoties bij mannen en vrouwen waren meer de insteek.
                          En ja, ook mannen kunnen last hebben van hormonen.

Opmerking

Het zou inderdaad verkeerd kunnen worden opgevat, sorry.

De hormonale balans en de mogelijke effecten op o.a. emoties bij mannen en vrouwen waren meer de insteek.
                            En ja, ook mannen kunnen last hebben van hormonen.
                            Grappig feitje: als man en vrouw jarenlang samenleven, past de hormoonhuishouding van de man zich aan aan die van de vrouw.
                            In de 'vruchtbare periode' van de vrouw stijgt ook de hormoonspiegel van de man en vlak voor de 'vervelende week' van de vrouw is bij beiden de hormoonspiegel tot een nulpunt gedaald.
                            En vrouwen die samenleven hebben op den duur allemaal dezelfde cyclus en hebben dus ook allemaal in dezelfde week hun vervelende week.

Dat terzijde; iemand die belangrijke beslissingen neemt op basis van zijn of haar gemoedstoestand, al dan niet veroorzaakt door zijn hormonenhuishouding, is fout bezig.
                            Maar persoonlijk denk ik ook meer dat geld en eigenbehoud een grotere rol spelen dan hormonen.
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Leuke feiten Troetelduifje.

Nog iets over de vossen:

Bron: http://www.natuurnet.nl/thema/tijdschr10.html

Opmerking

Working...
                              X