Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Anwb vogelgids

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Anwb vogelgids

Beste vogelliefhebbers,

Ik zou graag de anwb vogelgids in pdf formaat willen hebben voor op mijn ipad. Kan iemand mij vertellen of en hoe hier aan te komen is?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Gerd Veldhuizen

Die gids kost geld ,dus zal wel nergens gratis als pdf te vinden zijn.

Misschien heb je hier iets aan ,,maar dan heb je wel internet nodig.

Uitgebreide informatie over alle vogels van Nederland. Een overzicht van alle soorten en per soort een aparte pagina met onder andere de belangrijkste kenmerken, een foto, geluid, verspreiding en een omschrijving.

Opmerking

Het boek daar downloaden lukt niet erg .

Opmerking

Die had ik inderdaad ook gevonden, allen ik krijg het ook niet voor elkaar om het bestand binnen te halen.

Opmerking

Pogingen om kosteloos een een digitale versie van een boek van dit caliber te komen zijn mijns inziens weinig sympathiek en gaan bovendien primair voorbij aan de daarop rustende auteursrechten.

Gewoon net als vele andere vogelkijkers en liefhebbers het betreffende boek aankopen en bij gelegenheid lekker meenemen in het veld, het is tenslotte voor dat doel gemaakt en wordt om die reden ook wel veldgids genoemd!
          Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

De vraag was ook niet of het gratis te downloaden is, maar of het als pdf te verkrijgen is. Als daar wat voor betaald moet worden, ben ik de beroerdste niet. Gratis zou mooi meegenomen zijn uiteraard. Wie houdt er nou niet van gratis. Ik ben overigens heel sympathiek.

Met groeten van,

Gerd

Opmerking

Working...
            X