Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Streptokok Bacterie A

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Tsjonge nog aan toe,Gerard.
    Ik leef met jouw en je gezin mee en hoop,dat die ellende
    zo gauw mogelijk voorbij gaat.
    In ieder geval het allerbest gewenst en hou je haaks.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

sterkte

veel sterkte Gerard, we zullen aan jullie denken, in deze moeilijke tijd.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Klasse aanbod van je, Ton.
        Ook op mij mag je een beroep doen, Gerard. Is voor mij maar 40 minuutjes rijden.

gr
        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

ja is voor mijn 2 en half uur rijden.( denk ik, als het niet meer is).
          kan ik wel zeggen van op mij kan je rekenen maar dan zou ik liegen.
          maar ik had je maar wat graag uit de brand geholpen gerard , dat weet je wel.
          sterkte weer en hou ons a.u.b. op de hoogte hoe het met jou en je gezinnetje vergaat.

groetjes.

Opmerking

Niet heel best

Hans en Ton harstikke bedankt maar dat is gelukkig allemaal nu geregeld.
            Antonie ook harstikke bedankt.

Winterkoning dat weet ik ook echt wel je hebt het hart op de goede plek dus maak je niet druk.

Op het moment zit ik lijkbleek achter de pc door de medicijen (schijt me helemaal leeg), maar ik ben niet het type die constant blijft liggen. Wat mijn vrouw overigens niet kan waarderen.

Ben vanmorgen om 10 uur naar het ziekenhuis geweest voor controle. De wond zag er niet erg mooi uit en die hebben ze dan ook opnieuw weer opengesneden om alle dode weefsel en bindweefsel en pus eruit te halen. Rechts naast de wond, tegen de rand van het gat heeft zich gisteren helaas een 2de bult ontwikkeld. Maar gelukkig wel kleiner dan de eerste die was 8 bij 8. Op dit moment kunnen ze daar niets mee doen omdat het gat ernaast niet rustig genoeg is. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis om te kijken hoe de wond er dan uit ziet. Met 1 ding heb ik veel geluk en dat is dat ik nog geen koorts heb (is ook de reden waarom ik thuis mag zitten). Temp nu is 37,6. De nieuwe afspraken met het ziekenhuis zijn bij koorts of keelpijn, hoesten, drukkende pijn op de keel of in de hals of dat de wond gaat kloppen direct komen en weer een opname. De pijnstillers doen gelukkig wel goed hun werk en het is wat meer dragelijk.

Met men gezinnetje gaat het wel oke gelukkig tja ook die hebben last van de darmen maar dat is nu alleen maar goed. Verder hebben ze er geen last van ja last van mij mischien hahahahaha.

Nou ja dit is het eerst weer
            mvg Gerard 6

Opmerking

Dat gaat allenmaal niet zo lekker zo te horen

Hou je taai!
              Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

van mijn kant ook heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer van af bent

Opmerking

Jeetje G. wat eng!
                  Heel veel beterschap!!

Opmerking

Beterschap

Beste Gerard,

van mijn kant vanzelfsprekend alle beterschap toegewenst.....misschien als afleiding......droomvoliere......om een beetje over te mijmeren.......?

n.b. (is misschien ook wel iets voor jou WK?)

Peer

Opmerking

Bedankt allemaal maar we blijven positief.

Peerpm kwijl kwijl kwijl. Daar kunnen direct alle soortjes in die ik zou willen.
                      Maar ik denk dat de nestcontrole iets lastiger gaat worden.

Ik heb je andere werk ook weer bekeken en je bent een aanwinst voor het forum. Vooral doorgaan.
                      mvg Gerard 6

Opmerking

Opmerking

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst.

Opmerking

tenminste ff gelachen

Jij veranderd ook niet he hahahaha

De roodharige met Jane pakjes en zeker 1 in het zustertenu voor na het liaan avontuur .

Ene hier blijf ik gewoon men best doen beter te worden.
                            mvg Gerard 6

Opmerking

[QUOTE=gerard 6;138111]Bedankt allemaal maar we blijven positief.

kijk zo moet het kop der veur zo doe ze dat in de provincie groningen woon er zelf niet meer maar zo moet het zei mijn opa ook altijd

Opmerking

Wat een pech zeg. Heel eng om te horen.
                                Ik wens jouw en je gezin heel erg veel sterkte en hoop voor jullie dat dit drama snel weer voorbij is.
                                Toppie van je buurman dat hij je helpt met je vogels.
                                Tevens top van enkele formumleden die je ook willen helpen.
                                Zet hem op....en wordt gauw weer beter.
                                groetjes
                                Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Working...
                                X