Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wie is de kweker
Collapse
X
-
-
persoonlijk | geluk
Dat gaat je niet lukken Sander. Het kweeknummer is persoonlijke informatie en daar mag de bond (volgens mij) niet zomaar de achterliggende NAW-gegevens van vrijgeven.
Toch een tipje;
als de betreffende kweker ooit op internet / marktplaats bijvoorbeeld zijn kweeknummer heeft vermeld, (dat zie je wel vaker), dan kun je dus googlen en zo wellicht toch nog iets verder komen.
Peer
Opmerking
-
niet zo vlug opgeven!
Google eens op; Rotterdam, japanse meeuw en je komt dan o.a. dit tegen;
http://www.jmc-lonchura.nl/ (speciaalclub japanse meeuw) die kunnen je miss verder helpen....
en kwam ook nog 'jouw' meeuwtjes tegen in het ziekenhuis
Wij staan altijd aan. Wij zijn betrokken bij de regio. Wij zijn daar waar het gebeurt. Sinds 1983 op de radio. Sinds 1997 op tv. Sinds 2000 online. Wij zijn Rijnmond. Wij zijn erbij!
Goed bezig!!!! Sander
Opmerking
-
We waren nog aan het bouwen toen de buurvrouw met de krant kwam om het te laten lezen.
We wilde eigenlijk geen zebravinken meer maar ja wij vonden dit ook wel zielig, de japanse meeuw en het zilverbekje wilde we toch bijkopen dus doen we de zebravinken er ook gewoon bij het is toch hobby en we kweken niks zelf dus een paar zebravinken extra maakt niet uit.
wij hadden nog 2 zebravinkjes zitten dus nu zitten ze gezellig met z'n vieren.
Als het lukt is het leuk met kweken maar het hoeft niet.
Weten jullie toevallig nog een kweker van japanse meeuwtje/zilverbekjes in de buurt
Opmerking
-
Ligt eraan welke bond Peer ,ik heb bij de nbvv al meerdere malen bijbehorende gegevens opgevraagd en ik heb keurig antwoord gekregen.Oorspronkelijk geplaatst door peerpmDat gaat je niet lukken Sander. Het kweeknummer is persoonlijke informatie en daar mag de bond (volgens mij) niet zomaar de achterliggende NAW-gegevens van vrijgeven.
Toch een tipje;
als de betreffende kweker ooit op internet / marktplaats bijvoorbeeld zijn kweeknummer heeft vermeld, (dat zie je wel vaker), dan kun je dus googlen en zo wellicht toch nog iets verder komen.
Peer
Geen adressen laat dat duidelijk zijn maar wel een telnr.
Mischien dat het nu niet meer mogelijk is maar ik heb het voor het laatst eind vorig jaar gedaan.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking