Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen nieuwe berichten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Geen nieuwe berichten?

Ik heb windows 7 deze heb ik dit weekend geupdated met internet exployer 9, sindsdien krijg ik geen nieuwe berichten te zien met de knop die hiervoor bestemd is. Het is alleen op dit forum bij andere werkt alles gewoon net vanouds, kaan ik iets veranderen dat dit wel goed komt

yep!

Had ik ook met expl. 9 , zit nix anders op (volgens mij) als ook andere browser installeren en via die browser snelkoppeling plaatsen op bureaublad.

dan werkt het gewoon.

Peer

Opmerking

Ik heb nu al weer jaren de webbrowser van Firefox, en deze bevalt prima, misschien met je die eens (gratis)downloaden en gaan gebruiken.

Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Nieuwe berichten

Hallo allemaal,

Ik ben even in het probleem gedoken. Het ontstaat alleen met IE9 (32bit versie). Nu heb ik het denk ik opgelost.

Ik heb een stukje code aan het begin van elke pagina gezet
          Code:
          <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
          Als het goed is moet dit helpen. Het is zo jammer dat Microsoft altijd weer rare dingen doet.
          Mijn tip, gebruik Firefox! http://www.mozilla-europe.org/nl/
          Er zijn 2 versies, Nederlands en Fries! Dat zie ik Microsoft nog niet doen.

Peter.

Opmerking

Bij mijn tante is dat ook maar thuis gelukkig niet
            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Heb jij even mazzel
              Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door webmaster
                Hallo allemaal,

Ik ben even in het probleem gedoken. Het ontstaat alleen met IE9 (32bit versie). Nu heb ik het denk ik opgelost.

Ik heb een stukje code aan het begin van elke pagina gezet
                Code:
                <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
                Als het goed is moet dit helpen. Het is zo jammer dat Microsoft altijd weer rare dingen doet.
                Mijn tip, gebruik Firefox! http://www.mozilla-europe.org/nl/
                Er zijn 2 versies, Nederlands en Fries! Dat zie ik Microsoft nog niet doen.

Peter.
                Mooi zo............en je bedoelt vast gewoon 1 versie Nederlands!! Fries is geen land..........al zouden ze dat wel willen en de rest van nederland ook wellicht
                Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door RonWiel
                  Mooi zo............en je bedoelt vast gewoon 1 versie Nederlands!! Fries is geen land..........al zouden ze dat wel willen en de rest van nederland ook wellicht
                  Fries is een taal en zelfs ouder dan het Nederlands
                  Logisch toch dat er dan ook een Friese versie is.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door smie
                    Ik heb windows 7 deze heb ik dit weekend geupdated met internet exployer 9, sindsdien krijg ik geen nieuwe berichten te zien met de knop die hiervoor bestemd is. Het is alleen op dit forum bij andere werkt alles gewoon net vanouds, kaan ik iets veranderen dat dit wel goed komt
                    Hier werkt Windows 7 met Explorer 9 uitstekend.
                    Vr.groeten van
                    Antoni

homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

zelfde probleem

hier van het zelfde, als ik de onderwerpen allemaal gelezen heb, en ik druk op markeren alles gelezen, doet tie het niet. ik ben nu overgestapt op de browser van google. wel ff modderen, om je favorieten daar weer in te krijgen.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Helaas,

Ik heb het weer ongedaan moeten maken. Er zijn nu mensen die als ze inloggen geen nieuwe berichten mogen plaatsen.

Ondertussen ben ik bezig met een nieuwe versie van het forum.
                        In de bijlage een voorbeeld. Het is hetzelfde forum, alleen een nieuwere versie met een nieuw jasje en veel meer mogelijkheden.
                        Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

nieuwsgierig......

Oorspronkelijk geplaatst door webmaster
                          Helaas,

Ik heb het weer ongedaan moeten maken. Er zijn nu mensen die als ze inloggen geen nieuwe berichten mogen plaatsen.

Ondertussen ben ik bezig met een nieuwe versie van het forum.
                          In de bijlage een voorbeeld. Het is hetzelfde forum, alleen een nieuwere versie met een nieuw jasje en veel meer mogelijkheden.
                          Was benieuwd naar de status Peter.....zag op het net de 'nieuwe mogelijkheden' van 'vbullitin' ziet super uit dus wat mij betreft......!

Peer

Opmerking

Gewoon internet Explorer verbannen. Er zijn zoveel meer en vooral betere browsers. Ze zijn daarbij nog eens gratis. Firefox, opera etc...

En om de overstap wat aan te moedigen volg deze link

Opmerking

Zout...

Ik gebruik zowel Firefox als Explorer....... Volgens sommigen behoor ik tot de simpelen van geest als ik Explorer gebruik en mag me onder het intelligente deel van het volk rekenen als ik met Firefox surf....

Ik heb met beide geen problemen en nooit gehad ook. Dus het verhaal wat te lezen valt als ik de link van Jotto volg, neem ik met een korrel zout....

gr
                              Hans
                              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Working...
                              X